Mistet symptomene!:(

Live2Learn

Elsker forumet
Jeg har vært skikkelig dårlig siden uke 5.. 
Kastet opp flere ganger om dagen.. 

Nå er alt borte? 
Ingenting som tilsier at jeg er gravid.. 

Er det noen som har opplevd det?

Er litt redd for MA kan en si! :/

Jeg var hos legen på torsdag, og forklarte at mine symptomer er forsvunnet. Og det var helt vanlig sa han. Noen har symptomer gjennom hele svangerskapet, mens andre har mest i begynnelsen!

I mitt første svangerskap opplevde jeg at den lille uggenheten jeg hadde brått gikk over, og jeg ble veldig nervøs. Hadde hatt en SA like før også, så fikk tidlig UL og alt var fint. Jeg har ikke mange veldig framtrendene symptomer, har ikke hatt det i noen av svangerskapet, og de har avtatt etter de første ukene. Det er nok like naturlig at det er slik, som at det finnes noen som må kaste opp i nesten 40 uker.

Du kommer nok til å få både positive og negative svar her. Forrige svangerskapet forsvant symptomene i uke 7, og i uke 10 fikk jeg ul som bekreftet ma. Det er nok ingen som kan gi deg fasitsvar for det er vanlig at symptomene svinger litt også. Men tror jeg ville vært litt obs hvis alt forsvant og ikke kom tilbake. Alt er helt sikkert fint skal du se:)

Jeg har veldig lite symptomer hvis det er noen trøst?
Men jeg husker også fra sist at jeg ble skikkelig bekymret sist gang når jeg plutselig våknet en morgen og ikke var kvalm lengre! Men nå er jenta mi 2,5år så regner med at det meste er normalt. Nytt svangerskap, ulike symptomer....

Jeg har heller nesten ingen symptomer.. eneste er at jeg er mer trøtt enn vanlig, og litt såre brystvorter!  Men det er likeså godt et vellykket svangerskap uten, som med symptomer:) men jeg syntes selv det er litt skummelt å ikke kjenne noe!! 

AncaLaBancala skrev:
Jeg har heller nesten ingen symptomer.. eneste er at jeg er mer trøtt enn vanlig, og litt såre brystvorter!  Men det er likeså godt et vellykket svangerskap uten, som med symptomer:) men jeg syntes selv det er litt skummelt å ikke kjenne noe!! 

Sign...! Men i dag kom trøttheten også så det er vel ikke lenge til kvalmen kommer å tar meg heller...

Jeg har heller ikke no særlig med symptomer, er bare litt mer trøtt, og kjenner det murrer i magen. Men mener å huske at det var sånn sist også, så jeg prøver å ikke uroe meg :)

Back
Topp