Mistet svangerskapstegn

• Trådstarter Trådstarter MP
  • Opprettet Opprettet

MP

Flørter med forumet
Hei! Er det noen som har mistet svangerskapssymptomer her? Jeg har hatt mange, selv om jeg bare er i uke 6. Kviser, kvalme, ømme bryster og trøtt. Har også hatt en del "mensmurringer" i tillegg til å spotte gammelt blod (vet ikke om det gamle blodet har noe med graviditeten å gjøre, eller om det er fordi jeg koniserte for tre måneder siden.).

I går fikk jeg en slags krampesmerte i livmoren. Var ikke veldig smertefullt, men ubehagelig. Varte heller ikke særlig lenge. Kanskje 5 sekunder. Når jeg gikk på do oppdaget jeg litt friskt blod i truseinnlegget. Ble livredd. La meg rett ned på sofaen og ble liggende store deler av dagen. Kjente litt på smerter i magen, men jeg tror det bare var de samme "mensmurringene" som jeg har kjent på ellers, bare at de ble mer "smertefulle" nå som jeg var redd.

I dag har det ikke kommet noe blod, men nå kjenner jeg ikke lenger på noen av svangerskapssymptomene. Er litt redd og usikker på hva jeg bør gjøre. Første gang jeg er gravid, etter å ha prøvd i over et år. Andre som har erfart noe lignende?

Det er vanskelig å si om det er noe galt eller om det bare var ufarlige blødninger. Jeg ville kontaktet fastlegen i morgen og bedt om å få måle hcg med noen dages mellomrom for å se om det stiger som det skal. Da jeg hadde MA i mai kan jeg i ettertid kanskje se at symptomene på graviditet avtok - puppene ble mindre ømme, kvisene forsvant. Men det var ikke slik at det skjedde over natta. Det er kanskje hodet som tuller litt med deg - når man er veldig redd for å miste og opplever noe slikt som det du har, så klart man blir redd og kanskje ikke kjenner noe. Håper det går bra med deg og at det viser seg at alt er i orden :)

Det er vanskelig å si om det er noe galt eller om det bare var ufarlige blødninger. Jeg ville kontaktet fastlegen i morgen og bedt om å få måle hcg med noen dages mellomrom for å se om det stiger som det skal. Da jeg hadde MA i mai kan jeg i ettertid kanskje se at symptomene på graviditet avtok - puppene ble mindre ømme, kvisene forsvant. Men det var ikke slik at det skjedde over natta. Det er kanskje hodet som tuller litt med deg - når man er veldig redd for å miste og opplever noe slikt som det du har, så klart man blir redd og kanskje ikke kjenner noe. Håper det går bra med deg og at det viser seg at alt er i orden :)

Signerer denne! Eventuelt få ordnet en ul:)

Håpet det bare er uskyldig[emoji256]

• Liker
Reactions: TS

Det er akkurat det jeg tenker også. At det godt kan være hodet som tuller med meg. Håper det.

Så jo det i prøveperioden. - Jeg ville, så intenst, bli gravid og derfor "kjente jeg" symptomene hver mnd selv om det viste seg at jeg ikke var gravid.

Tusen takk for svar [emoji4] Setter veldig stor pris på all hjelp jeg kan få!

Det er akkurat det jeg tenker også. At det godt kan være hodet som tuller med meg. Håper det.

Så jo det i prøveperioden. - Jeg ville, så intenst, bli gravid og derfor "kjente jeg" symptomene hver mnd selv om det viste seg at jeg ikke var gravid.

Tusen takk for svar [emoji4] Setter veldig stor pris på all hjelp jeg kan få!
Kjenner meg igjen der - "kjente" el synes jeg selv om jeg aldri har lagt merke til den før..

• Liker
Har ikke hatt noen blødninger, men nettopp hatt to dager uten noe symptomer lenger.
Nå er alt tilbake! Kvalmen kom gradvis ila dagen...

• Liker
Har ikke hatt noen blødninger, men nettopp hatt to dager uten noe symptomer lenger.
Nå er alt tilbake! Kvalmen kom gradvis ila dagen...

I dag var de fleste symptomene mine også på plass [emoji1373] Håper det er et godt tegn. Digger å kjenne at jeg er gravid.

I dag var de fleste symptomene mine også på plass [emoji1373] Håper det er et godt tegn. Digger å kjenne at jeg er gravid.
Selv om symptomene er en pest og en plage, så er de en god bekreftelse på at alt er ok [emoji16]

Men de va godt å høre at alt er tilbake til de "normale" med deg [emoji173]️

• Liker
Selv om symptomene er en pest og en plage, så er de en god bekreftelse på at alt er ok [emoji16]

Men de va godt å høre at alt er tilbake til de "normale" med deg [emoji173]️

Ja, det er sant [emoji4] Tusen takk!

Back
Topp