Mistet spiren min :,-(

Cessie85

Andre møte med forumet
Heisann! Da var det gjort, spiren min ville ikke mer i uke 6! Å jeg som har gått rundt å vært helt overhysterisk lykkelig over at jeg endelig ble gravid!!! Huff :,-( Har bestillt meg eggeløsningstester på nett for å finne fram til riktig tidspunkt igjen! Vanskelig dette men vil prøve igjen med en gang!

Ånei, så utrolig synd og veldig trist :( 
Klem
Håper det sitter en spire ganske snart da =)

Fru H skrev:
Klem

Fru H skrev:
Klem

Trist å høre... Mista selv i uke 6, men ble gravid igjen etter 2 måneder. Stå på så er du gravid igjen snart ;)

baby2 skrev:
Å nei ikke du også Lykke til med ny prøverund og håper ny spire sitter raskt...

baby2 skrev:
Å nei ikke du også Lykke til med ny prøverund og håper ny spire sitter raskt...

Det var trist! Bedre lykke neste gang!

Lollitupp skrev:

Lollitupp skrev:

Cessie85 skrev:
Heisann! Da var det gjort, spiren min ville ikke mer i uke 6! Å jeg som har gått rundt å vært helt overhysterisk lykkelig over at jeg endelig ble gravid!!! Huff :,-( Har bestillt meg eggeløsningstester på nett for å finne fram til riktig tidspunkt igjen! Vanskelig dette men vil prøve igjen med en gang!

Huff, såå trist :-( Hadde du vært på tidlig UL og oppdaget hjerteaktivitet eller?? Håper det kommer en spire på plass igjen snart da :-) Mange klemmer til dere! <3

Fru H skrev:
Klem

Off, så trist :( Masse lykke til videre, håper spiren klorer seg fast neste gang!!

Vet hvordan det føles :-( Kjempe trist.SA i november selv...
Det har nå festet seg en ny spire. Gikk fort denne gangen, håper det gjør det for deg også.
Det tok 6-7 mnd før første spire satt, og mistet. så kortere tid nå...

Uff det var leit! Håper det fester seg en spire igjen på null komma niks. Masse lykke til!!!

Back
Topp