Mistet smakssansen min?

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Som overskriften sier så føler jeg at jeg har "mistet" smakssansen min.
Altså, jeg smaker jo fortsatt. Men ikke like godt som før. Salt smaker jeg nesten ikke i det hele tatt.
Jordbær smaker annerledes nå enn før. Vanskelig å forklare.. Pålegg smaker ikke det samme.
Cola liker jeg ikke lenger. Saft smaker ikke som før. Rett og slett ingenting smaker som før[&:]

Er det flere som har det sånn?
Eller er det meg det er noe galt med?[8D]

Er nok bare disse symptomene som sniker seg på, selvom det ikke alltid er like gøy da, jordbær skal liksom smake godt [:D]

Jeg har fått avsmak på cola og kylling/kalkun! Så her går det kun i sure drikker og salt salt mat :)

Det er mye som ikke smaker som det pleide å gjøre!! Sjokolade og kaffe som jeg ELSKER er ikke godt lenger... og kald frukt som jeg normalt ikke synes noe om er fantastisk!

sånn er det med mange ting hos meg å... søtsaker og egg klarer jeg ikke spise lengre.... og har jo ofte metallsmak i munnen..... er småkvalm hele tia, men ikke kvalm nok til å kaste opp, jævlig plagsomt..... så JA det er nok fler som deg ingenting smaker som før. og er ofte usikker om jeg er gravid eller bare kvalm... så når jeg endelig spiser meg mett så får jeg så vondt i magen og blir såååååå sur og grinete... fordøyelsen er ikke helt på topp kan du si....æsj... men men det går vel over....
lykke til:!)

Back
Topp