Noen av dere som har mistet de meste symptomer etter uke 10? Eneste jeg har igjen er fortsatt litt trøtt, bittelitt vonde pupper og litt strekk i lysken. Føler meg nesten ikke gravid lenger og begynner å bli bekymret 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ingen murringer jegJeg er 10+3 og kjenner også att det har begynt å dabbe av, mindre vonde pupper, ikke spesielt kvalm lenger og trøttheten varierer fra dag til dag. Men murringene har tatt seg litt oppigjen, men der tyder jo på att det vokser![]()
Jeg blør ikke og har ikke smerter, men er så redd for MA..Det er helt normalt at de verste symptomene gir seg litt rundt denne tiden, da hormonene går litt neder derfor dem sier at de fleste vil føle seg bedre rundt uke 12. Så lenge du ikke blør og har smerter, så er nok alt bra
![]()
Uff det skal ikke bare være lett å være gravid i hvert fall!Samme her,og er bare 9+1. Kvalmen er ikke til å dø av lengre og trettheten er og til å leve med. Liker det ikke :/
Kjenner ingen murring jeg..Jepp. Trøttheten er der fortsatt og kanskje litt mer murring, men alt det andre er borte.
Takk!Helt vanlig![]()
![]()
Jeg også har fått mindre mage, er vel rett og slett luften som stabiliserer segTakk!men jeg har bare fått mindre mage om morgen jeg, ikke større.. kjennes nesten ut som den er helt borte
![]()
Ja det er santJeg også har fått mindre mage, er vel rett og slett luften som stabiliserer segMini ligger jo fremdeles ved truseområdet og er langt unna magen enda
![]()
Uff det skal ikke bare være lett å være gravid i hvert fall!

Jeg er også redd for MA. Har hatt det før. Og var ordentlig dårlig. Kroppen hadde ikke peiling på at det ikke lengre var liv.Har ingen murringer jegblør ikke og har ikke smerter, men er så redd for MA. For da merker man jo ingenting?
Uff så trist!Jeg er også redd for MA. Har hatt det før. Og var ordentlig dårlig. Kroppen hadde ikke peiling på at det ikke lengre var liv.
Men det er jo svært liten sannsynlighet for at vi har det da![]()