Mistet så mye symptomer..

Bittelille stjerne

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Noen av dere som har mistet de meste symptomer etter uke 10? Eneste jeg har igjen er fortsatt litt trøtt, bittelitt vonde pupper og litt strekk i lysken. Føler meg nesten ikke gravid lenger og begynner å bli bekymret :(

Jeg er 10+3 og kjenner også att det har begynt å dabbe av, mindre vonde pupper, ikke spesielt kvalm lenger og trøttheten varierer fra dag til dag. Men murringene har tatt seg litt oppigjen, men der tyder jo på att det vokser:)

Det er helt normalt at de verste symptomene gir seg litt rundt denne tiden, da hormonene går litt ned :) er derfor dem sier at de fleste vil føle seg bedre rundt uke 12. Så lenge du ikke blør og har smerter, så er nok alt bra :)

Samme her,og er bare 9+1. Kvalmen er ikke til å dø av lengre og trettheten er og til å leve med. Liker det ikke :/

Jepp. Trøttheten er der fortsatt og kanskje litt mer murring, men alt det andre er borte.

Jeg kjenner ingen murring heller :( magen er mindre enn før om morgene også. Nesten helt flat. Er så redd for MA..

Helt vanlig :)
0a044a67866c243f9cbddff325dc59b6

Jeg er 10+3 og kjenner også att det har begynt å dabbe av, mindre vonde pupper, ikke spesielt kvalm lenger og trøttheten varierer fra dag til dag. Men murringene har tatt seg litt oppigjen, men der tyder jo på att det vokser:)
Har ingen murringer jeg :( blør ikke og har ikke smerter, men er så redd for MA. For da merker man jo ingenting?

Det er helt normalt at de verste symptomene gir seg litt rundt denne tiden, da hormonene går litt ned :) er derfor dem sier at de fleste vil føle seg bedre rundt uke 12. Så lenge du ikke blør og har smerter, så er nok alt bra :)
Jeg blør ikke og har ikke smerter, men er så redd for MA..

Takk! :) men jeg har bare fått mindre mage om morgen jeg, ikke større.. kjennes nesten ut som den er helt borte :(
Jeg også har fått mindre mage, er vel rett og slett luften som stabiliserer seg :) Mini ligger jo fremdeles ved truseområdet og er langt unna magen enda ;)

Jeg også har fått mindre mage, er vel rett og slett luften som stabiliserer seg :) Mini ligger jo fremdeles ved truseområdet og er langt unna magen enda ;)
Ja det er sant :) men er så rart å ikke kjenne noe når jeg kjente så mye for et par uker siden. Er jammen ikke lett å ikke bekymre seg!

Ja her har symptomene forsvunnet en del, men nyter det litt, nå blir det planting i hagen ( noe som var utenkelig for en uke siden) ;)

Har ingen murringer jeg :( blør ikke og har ikke smerter, men er så redd for MA. For da merker man jo ingenting?
Jeg er også redd for MA. Har hatt det før. Og var ordentlig dårlig. Kroppen hadde ikke peiling på at det ikke lengre var liv.
Men det er jo svært liten sannsynlighet for at vi har det da :)

Jeg er også redd for MA. Har hatt det før. Og var ordentlig dårlig. Kroppen hadde ikke peiling på at det ikke lengre var liv.
Men det er jo svært liten sannsynlighet for at vi har det da :)
Uff så trist! :( når fant du ut det? Og hadde du vært på ul før det da?

Mistet symptomer mellom uke 10-11 med første. Er 10+3 nå og bare venter på det, men enn så lenge er de her. Har til og med fått supervonde pupper de siste dagene

Tror det er helt vanlig og at du ikke behøver å bekymre deg! Hcg begynner å synke og da forsvinner nok mange symptomer også :)ImageUploadedByBV Forum1462642725.780190.jpg

Back
Topp