Nyspire2014
Andre møte med forumet
Har en veldig spesiell sjef... Hun har mistanker om at jeg er gravid... Har sakt det til ei på jobben som vet holder kjeft... Sjefen min hadde spurt henne om hun viste om jeg var det, hun hadde mistanker for at jeg har sluttet å røyke (2 måneder før jeg ble gravid !!!) har lagt på meg og jeg ikke har langt ut bilder av vinglass på Facebook.. Hun som jeg har sakt det til har ikke sakt noe...dagen etter dette har sjefen min sitte under frokosten, mens minst 3 andre sitter der og forteller om sine mistanker om at jeg er gravid!!!
Jeg blir så sint, jeg har ikke lyst til å konfrontere henne med det,fordi jeg setter hun som jeg har sakt det til og hun som har fortalt meg dette i et dårlig lys som har sladra til meg.!!!
Hun er en sjef og burde ha holdt kjeft om sine mistanker og venta til jeg eventuelt ville fortelle det selv..
Mista all respekt for henne... I dag slår vedkommende til med vin og øl til personalmøte... Sikkert kun for å se om jeg tar i mot eller ikke... Hva faen skal jeg gjøre!!!!????
Jeg blir så sint, jeg har ikke lyst til å konfrontere henne med det,fordi jeg setter hun som jeg har sakt det til og hun som har fortalt meg dette i et dårlig lys som har sladra til meg.!!!
Hun er en sjef og burde ha holdt kjeft om sine mistanker og venta til jeg eventuelt ville fortelle det selv..
Mista all respekt for henne... I dag slår vedkommende til med vin og øl til personalmøte... Sikkert kun for å se om jeg tar i mot eller ikke... Hva faen skal jeg gjøre!!!!????