Mistet neglen sin..

Lykkelig_

Betatt av forumet
Da var den første bhg-ulykken på plass.. Klemt tommel, og idag falt neglen av! Hele neglen... Utrolig ekkelt..

Noen som vet hvor lang tid det tar før den vil vokse ut igjen? Aldri hvert borti sånt før..

jeg klemte en gang to fingre i en bildør.... gud så vondt det gjorde... selv følgelig i det vi skulle dra på ferie.. så den ferien var ødelagt.. mine negler brukte litt tid på å ramle av kankje 14 dager etter på.. dem ble helt blå først.. men det tok tid før dem nye kom ut igjen.. så lenge ikke negel roten er skadet så vil det ta litt tid.. mine ble ikke like fin etterpå..

Men for å ha sagt det så var jeg glad da dem ramlet av. da lettet smerten veldig  veldig mye.. Dem kommer nok

men glemte å si det at når den rammler er det fordi den nye presser frem

Huff da, det var nok ikke godt!

Theodor mista ene tånegla på nyåret. Etter at negla hadde falt av, tok det vel 1 - 2 mnd før det var en ny negl helt ute. Men frem til nå har den vært veldig myk i forhold til de andre. Men nå er den lik som de andre, og jeg kan igjen klippe den på lik linje med de andre.

Ok, da satser vi på at det er en ny en på vei opp! Er nesten 14 dager siden det skjedde, så da lover det godt..

Takk for svar:-)

Huff da, god bedring!=(

Back
Topp