Mistet mitt eneste symptom!

mrs.g

Glad i forumet
Nå er jeg så bekymra. Har hatt ømme pupper siden 3+0 og den siste uka har de vært veldig ømme! Så ømme at det har vært skikkelig vondt å sykle over humper i veien osv. Men i dag midt på dagen var det plutselig borte. Nå er ikke puppene ømme i det hele tatt, og dette var det eneste symptomet jeg hadde. Har ikke vært kvalm, hatt bedre luktesans eller vært sliten. Må ikke ofte på do eller har metallsmak i munnen. Puppene var det eneste som minte meg på at jeg var gravid. Jeg er 6+3 i dag og har hatt småblødninger siden 5+4 (brunt blod). Var på ul 5+5, og da så alt bra ut, men jeg har jo bare fortsatt å blø, så jeg føler at jeg ligger dårlig an!

Målte HCG hos legen i dag, og får svar i morgen. Da jeg var 5+2 hadde jeg HCG på rundt 5000, så i dag bør den vel være over 25000. Men går det an å ha så høy HCG uten å ha noen symptomer? Jeg føler meg jo ikke gravid!

forsøk å slappe av, graviditetssymptomer har en egen vilje hvor de plutselig er her og plutselig ikke...

Mista plutselig alle symptomene med førstemann jeg og, kom tilbake etter ei uke :) Var på ul i mellomtida for å forsikre meg

HCG-prøven viste 38000! Økning fra 5000 på en uke. Jippi! Puppene har dessuten blitt litt ømme igjen, selv om de ikke er så ille som de var.

Back
Topp