Mistet/mister jeg

MaVo91

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Junilykke 2022
Tror ikke dette går veien, er uke 5+3 idag og våknet idag med litt murringer i korsryggen og hetetokt. På do så kommer det litt brunt på papiret når jeg tørker meg, og testene er svakere idag. Fra 2-3 uker på digitaltest den 8. Mars til 1-2 uker idag. Så da rekner jeg med at jeg har mistet? :sad010hva nå?

HVIS det er SA på gang får man desverre ikke gjort noe. Men hvis du begynner å blø og du i tillegg føler deg utrygg (eller feber, uutholdelig smerter osv,) ring legevakt så vil de kunne gi deg råd og veiledning.

Du kan også høre om FL kan måle hcg (sende emeld via helsenorge) hvis du ikke blør og er usikker. Jeg hadde også bedt om sykemelding.

Ta godt vare på deg! :Heartbigred

Er hjemme i permisjon med mini på 10 måneder så trenger ikke sykemelding. Er ikke direkte blødning men litt brunt på papiret når jeg tørker meg. Så er vel gammelt blod som kommer ut :shaking skal egentlig på første jordmor time neste uke og legen uken etter men kan vel avlyse det nå

Er hjemme i permisjon med mini på 10 måneder så trenger ikke sykemelding. Er ikke direkte blødning men litt brunt på papiret når jeg tørker meg. Så er vel gammelt blod som kommer ut :shaking skal egentlig på første jordmor time neste uke og legen uken etter men kan vel avlyse det nå
Husker ikke hvordan det fungerer, men hvis du får sykemelding kan partner ta over permisjonen i noen dager hvis du har behov for det da.

Kanskje lurt å ta den timen hos legen evt fremskynde den? Få målt hcg i blodet.

Klem til deg, håper det bare er en uskyldig blødning og ikke det du frykter :Heartred

AåKanskje lurt å ta den timen hos legen evt fremskynde den? Få målt hcg i blodet.

Klem til deg, håper det bare er en uskyldig blødning og ikke det du frykter :Heartred
Er ikke mye blod, bare litt brunt på papiret når jeg tørker meg liksom. Men det at testene er svakere er det som slår meg ned og tenker det er over :-( ikke vondt i korsryggen nå å heller ikke hatt magevondt :confused005 så er bare så usikker. Vet ikke om jeg skal kontakte legevakt elr bare avvente å se

Er ikke mye blod, bare litt brunt på papiret når jeg tørker meg liksom. Men det at testene er svakere er det som slår meg ned og tenker det er over :-( ikke vondt i korsryggen nå å heller ikke hatt magevondt :confused005 så er bare så usikker. Vet ikke om jeg skal kontakte legevakt elr bare avvente å se
Det er jo ikke legevakt kan gjøre fra eller til men det er jo fint å slippe å leve i uvisshet. Spørs hvor "akutt" de anser det som også ifh til å ta deg inn.
Huff, håper jo at det bare er noe tull med den testen og at alt er som det skal være :Heartred

Det er jo ikke legevakt kan gjøre fra eller til men det er jo fint å slippe å leve i uvisshet. Spørs hvor "akutt" de anser det som også ifh til å ta deg inn.
Huff, håper jo at det bare er noe tull med den testen og at alt er som det skal være :Heartred
Både strimmel og digital var svakere idag. Ringte legevakten men de kunne ikke gjør noe. Må inn til lege og sjekke hcg over helgen å bare se det ann. Murrer i korsryggen så antar det går dårlig.

Blødde av å på fra start til slutt med mini som er 10 mnd også men da hadde jeg ikke smerter. Var inne på legevakta på ul og hcg prøve ca samme tid forrige svangerskap også. Og flere ganger utover med både store å små blødninger. Fødte da i uke 32+2, etter å ha vært innlagt i 10 dager med stor blødning å rie aktivitet. Da gikk vannet 2 dager etter innleggelsen.

Har begynt å blø skikkelig idag, og har vondt i høyre side rundt eggstokk og i korsryggen. Skal til lege nå straks. Men rekner med dette ikke gikk veien :sad010

Var ingen tvil om spontanabort, vært på gu og ultralyd og så å si alt hadde kommet ut igår (mandag) samme dagen jeg fikk skikkelige smerter og stor blødning :sad010 er så lei meg, men samtidig må jeg bare holde meg oppegående for mini her hjemme. Så ikke tattinnover meg alt enda. Føler meg litt tom

Nei det var trist :( husk å gi deg rom for å sørge også. Sender deg en varm klem og lykke til videre :Heartred

Gikk igjennom det i oktober. Det er bare grusomt :Heartred :sorry:
Forferdelig, også når jeg hadde blitt gravid for første gang uten noe hjelp. Trodde ikke jeg kunne bli gravid selv engang. Første gang siden jeg fikk mensen for første gang å aldri brukt prevansjon. Gleden var stor en stund, nå føler jeg meg bare litt tom og veldig trist. Var tidlig men allikevel så ønsket når man kom seg over sjokket med positiv test

Så trist :Heartred :Heartred
Må være grusomt å gå gjennom :( sender deg varme tanker

Back
Topp