T88
Betatt av forumet
Mandag hadde jeg blødning. Og til deg som tenker "ånei jeg har også hatt blødning" må jeg bare påpeke at litt blod er ikke farlig. Og er ganske normalt. Jeg opplevde det i forrige svangerskap. Men denne gangen blødde jeg mye, og det kom mye klumper. Samtidig som det murret og jeg hadde smerter i korsryggen. Det tar 1 uke å få svar på HCG, og jeg ble så usikker. Jeg dro derfor til gynekolog igår, slik at jeg kunne få et 100% svar. Selv om jeg var allerede innstilt på at hun kom til å si at jeg hadde mistet.
Hos gynekologen er det en liten sekk. Jeg klarer ikke å se om hjerte slår, så tenker at der ligger den død. Men når jeg ser nærmere er det et noe "knitring" på skjermen. Og siden jeg har vært på UL før så visste jeg at det var hjerte <3 Jeg begynte såklart å gråte. Var bare så glad. Og det viser at jeg har hatt tvillinger! Og på mandag mistet jeg den ene, og nå har jeg en igjen. Så håper min lille spire vil holde fast.
Men det var så utrolig gode nyheter! Så flyttet hun terminen min et par dager fremover. Idag er jeg 6+2
Og den lille var 4,1 mm <3
Mitt lille mirakel må bare holde seg fast
(redigert pga skriveleif)
Hos gynekologen er det en liten sekk. Jeg klarer ikke å se om hjerte slår, så tenker at der ligger den død. Men når jeg ser nærmere er det et noe "knitring" på skjermen. Og siden jeg har vært på UL før så visste jeg at det var hjerte <3 Jeg begynte såklart å gråte. Var bare så glad. Og det viser at jeg har hatt tvillinger! Og på mandag mistet jeg den ene, og nå har jeg en igjen. Så håper min lille spire vil holde fast.
Men det var så utrolig gode nyheter! Så flyttet hun terminen min et par dager fremover. Idag er jeg 6+2
Mitt lille mirakel må bare holde seg fast
(redigert pga skriveleif)
Last edited: