mistet matlysten

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Hei..Er det noen andre der ute som har mistet matlysten? Jeg har hatt god matlyst gjennom hele svangerskapet,men nå orker jeg nesten ikke mat..Er dette normalt? Noen tips til noe som kan få opp matlysten ltt?

Jeg har også det problemet.. Det er ingenting jeg har lysst på! Det er ingenting som smaker godt og jeg orker hvertfall ikke å måtte lage mat.. Det eneste som hjelper for meg er at jeg spiser det jeg får lysst på.. Igår når jeg våknet hadde jeg kjempe lysst på toast, holdt på å spise meg ihjel på det, men det va også det eneste jeg spiste igår.. Idag hadde jeg så lysst på frokostgrøt, men vi var fri for melk så nå har jeg ikke lysst på noenting! Håper det ordner seg, vil jo ikke bli syk fordi jeg ikke spiser godt nok.. Lykke til, det ordner seg nok[;)]

I perioder har jeg og skikkelig dårlig matlyst. Ingenting frister! Men stort sett vare det bare en dag eller to, og så er alt tilbake til normalen.. Så de dagene det står på er det bare å spise det jeg har lyst på, uansett hva det er.. Blir bare verre hvis jeg ikke spiser noe som helst...

heisann..
jeg oxo har hat dårlig med mat lyst..gikk ned to kilo på 4 uker...
legen sier det ikke er farlig..fosteret tar det den trenger....
men klarer du å true i deg litt mat om dagen så er jo det bra...for din egen del...
men det er ikke farlig...matlysten kommer nok gradevis tilbake..det gjør den hos meg...

klem[:)]

Ja det har hendt att jeg midt på natten plutselig får lyst på nudler..Hehe..så får jo i meg litt mat da.
Da går det nokk bra da[:)]

HEI!!!!

På meg er det i perioder. Perioder med dålig matlyst, og perioder hvor jeg spiser alt jeg kommer over. Er nå i en periode hvor jeg spiser lite. Tror ikke det har noe å si for ungen for den tar det den trenger og heller vi som lider.

Klem!

samme med meg.. eller, matlysten er vel for så vidt grei.. men PLASSEN i magen er en an ting! Eter jeg for mye, så blir jeg skikkelig kvalm og enkelte ganger kommer maten opp igjen.. En skive pr måltid er liksom nok, skal ikke mer til..

Jeg elsker mat akkurat nå!Hehehe.

jerg har også mistet matlysten. Er bare 7 uker på vei men brødmat, rundstykker osv tiltaler meg ikke akkurat nå[:'(]. Jeg vil heller ha varmmat fremfor kald mat osv......

Back
Topp