Mistet matlysten men ikke kvalm..

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Flere? har lite lyst på mat om dagene..Alltid vært glad i mat, men nå er det ikke så mye jeg har lyst på.. Men er ikke kvalm heller. Bare blitt mer selektiv.. :)

Vil egentlig ikke ha noe, men blir så sykt kvalm av å ikke spise.. tåler ikke gå to/tre timer uten... men har funnet ut at epler funker bra. Så lenge jeg har epler så skal alt gå bra ;) :D
Morsomt hvor forskjellig alle opplever å være gravid... fasinerende :)

Jeg var matglad før og elsker sjokolade ❤️ Nå spiser jeg for ikke å være sulten og drikke mye vann. Ingen lyster på noe som hels egentlig, og det er litt deilig kjenner jeg :-)

Jeg var matglad før og elsker sjokolade ❤️ Nå spiser jeg for ikke å være sulten og drikke mye vann. Ingen lyster på noe som hels egentlig, og det er litt deilig kjenner jeg :)
Ja, sånn føler jeg det også.. spiser litt iblant for unngå å bli sulten, Ikke fordi jeg har så innmari lyst på noe.. :)

Er kjempesulten når jeg setter meg ved bordet, men så fort jeg begynner å spise blir jeg superkvalm. Bleh

Jeg var matglad før og elsker sjokolade ❤️ Nå spiser jeg for ikke å være sulten og drikke mye vann. Ingen lyster på noe som hels egentlig, og det er litt deilig kjenner jeg :)
Har det på akkurat samme måte :) For min del e det bare positivt siden jeg har nok å ta av fra før :p Trenger ikke å legge på meg så mye i svangerskapet :)

Jeg har det også slik. Har hatt ulvehunger med de andre, så syns i grunnen det er helt greit. Klarer jo presse i meg det jeg må :)

Så bra at vi er flere.
Vann med isbiter er tingen her :)
Mat spiser jeg bare fordi jeg blir helt skjelven og kvalm av å ikke spise. Men har ikke lyst på mat og godis.

Åhhh bra det ikke bare er meg! Har ikke lyst på noe utenom vann med sitron.. Heller ikke kvalm enda, bare ingen ting som frister.. :)

Jeg har alltid lyst på NOE, men ingenting frister :p Er generelt småkvalm hele tiden, men klarer ikke få i meg noen ting.. :(

Er utsultet hver 2 time. Men får bare plass til ca en halv skive. Middagsmat kommer i retur ganske fort. Prøvd alt for å få i meg drikke å ingenting funker. 2 uker med minimalt veskeinntak,helt pyton når man kaster opp i tillegg.

Har det på akkurat samme måte :) For min del e det bare positivt siden jeg har nok å ta av fra før :p Trenger ikke å legge på meg så mye i svangerskapet :)
He he... Akkurat det samme her :-P ivf-rundene førte med seg 18 ekstra kilo, så like greit jeg bare vil ha vann :-)

Back
Topp