Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok bare å prøve deg frem.
Med førsteman så hadde jeg det ganske likt. Noen ganger ville jeg ha noe men maten smakte dårlig. Var ikke direkte kvalm, men hadde halsbrann
Da kan du jo fortsette å prøve med grøntGrønn grønnsaks smothie var godt, er grønt som appellerer mest. Var vanskelig å gå på butikken, hadde jo ikke lyst på noe som helst.
Da kan du jo fortsette å prøve med grøntprøve å spise vanlig mat slik at du får næring. Når du har lyst på noe så send mannen på butikken
jeg hadde store problemer med å gå opp i vekt, men var heldigvis litt overvektig så baby fikk det den trengte og jeg fikk underskuddet
Jeg har alltid hatt det sånn som gravid, og det svangerskapet jeg klarte å fullføre endte jeg opp med å gå ned noen kg på. Litt ekstra her også, så det var ikke krise, men jeg ble godt fulgt opp på sykehuset. Gøy å lese journalen hvor en lege skrev «pasient har bare lyst på pizza. Fått beskjed om å spise pizza» og en annen har skrevet «hvis pasient har lyst på sukkerbiter, skal hun spise sukkerbiter». Tipset er som nevnt over her: Spis det du føler for og ikke vær redd: babyen tar det den trenger. For meg har det hjulpet å slippe å ha så mye med maten å gjøre. Jo mer jeg handler, lager mat eller tenker på det, desto vanskeligere blir det å spise. Pass selvfølgelig på å få inn et rent minimum, særlig du som er veganer. For min del holdt det med gode kosttilskudd og å fylle på med rå grønnsaker/smoothie og et par sånne ting, jeg følte meg veldig trygg når matvanene mine ble diskutert så grundig med lege. Sist hjalp det også å trene, da kjente kroppen at den ville ha mat. Denne gangen (uke 9 nå) gjør trening bare ting verre, det hjelper bedre å hvile. Ned to kg så langt, til tross for at jeg ikke har kastet opp en eneste gang og spist godteri nesten hver dag. Flaut..
Alt er bedre enn ingenting. Jeg mistet matlysten helt til jeg var 5 måneder på vei, måtte jo spise så da ble det frukt, grønnsaker og annet sunt. Hadde jo ikke lyst på noe og til tider helt avsmsk på mat generelt så da kunne jeg like så godt barf spise sunt av det lille jeg klarte å spise.Har plutselig mistet matlysten, ingenting frister. 7+2 i dag, er sånn nesten kvalm noen ganger, ikke spydd enda. Føler meg frisk. Forslag til mat? Brød med salat var det eneste som funka i dag![]()