Mistet matlyst

bellulf

Forelsket i forumet
De siste to ukene har jeg ikke hatt matlyst. Det eneste jeg klarer å få i meg er jordbær, banan og litt yoghurt. Må nesten tvinge i meg frokost ellers drikker jeg bare vann. Er det noen andre som har det likt?

Jeg har ikke noe som er lyst betont, og spise.
Dermed hopper jeg over flere måltider.
Orker bare ikke :)
Det som spises må som oftes tvinges ned.

Hatt dårlig matlyst nesten hele svangerskapet! Her har det frista mest med brød, rundstykker osv.. godteri spiser jeg nesten ikke..
Gleder meg til å spise fordi jeg har lyst på, ikke fordi jeg må!

Har gått med en vannvittig sultfølelse tidligere, men nå er det sån at jeg glemmer å spiser. Spiste ikke skikkelig før 5-tiden i dag, var ikke sulten en plass. Bare drikke funker

Jeg er kvalm innimellom da, også sliter jeg med halsbrann.. Så det er omtrent ingenting som frister:(
Lagt på meg 2.5-3kg, litt lite som jordmor sa, men jeg livte henne at jeg spiser! Bare så godt som ikke noe godteri!

Ikke lyst på noe egentlig men prøver å spise så godt jeg kan men merker det er stor forskjell fra ett par mnd siden når jeg spiste 5-6 måltider til rundt 2 max 3 nå[emoji52][emoji52]

Jeg er kvalm innimellom da, også sliter jeg med halsbrann.. Så det er omtrent ingenting som frister:(
Lagt på meg 2.5-3kg, litt lite som jordmor sa, men jeg livte henne at jeg spiser! Bare så godt som ikke noe godteri!

Det var ikke mye gitt. Jeg har lagt på meg en god del, får har hatt en så vannvittig sultfølelse. Sikkert bra får meg å ikke ha matlyst nå:angelic:

Det var ikke mye gitt. Jeg har lagt på meg en god del, får har hatt en så vannvittig sultfølelse. Sikkert bra får meg å ikke ha matlyst nå:angelic:

Skulle heller vært sulten enn kvalm.. Men når jeg har under 4 uker igjen til termin så er det håp om å ha klær som passer etter fødsel.. regner med at det forsvinner 7-8kg med babyen, så får vi håpe magen blir bra etterhvert!

Ja... og har enda ikke nådd igjen startvekta mi. Veier fortsatt noen gram mindre enn da jeg ble gravid..

Prøver aller mest å drikke mer for tida. Etter forferdelig nyrestein forrige uke og sykehusinnleggelse hele uka med forferdelige smerter har jeg blitt redd for å få det igjen! Viktig å drikke nok

Skulle heller vært sulten enn kvalm.. Men når jeg har under 4 uker igjen til termin så er det håp om å ha klær som passer etter fødsel.. regner med at det forsvinner 7-8kg med babyen, så får vi håpe magen blir bra etterhvert!

Er ca 4 uker til termin her og.
Kjenner jeg gleder meg å få tilbake kroppen min, selv om det sikkert tar litt tid.

Back
Topp