Mistet magen! Kan hun ha festet seg?

LilleVilleBille

Blir kjent med forumet
Inatt mistet jeg magen min! Så meg i speilet og måtte hente målebandet, har gått fra 105 cm til 97 cm i omkrets.
så siden jeg er førstegangs så regner jeg med hun har festet seg iløpet av natten? :) er 34+3 nå, så kjenner jeg er ekstremt utålmodig, alt er klart så kjenner det er godt at noe skjer. Skal på kontroll på mandag, så tenker at så lenge jeg kjenner liv så trenger jeg ikke å ringe føden?

Nå får jeg til å bøye meg, ta på meg sokkene og halsbrannen er borte <3
har gått rundt å vært sliten og søvnig, tappet for energi og ikke hatt lyst til noe, men idag er jeg lys våken og full av energi igjen! :)

Mistet magen :D Ser det for meg, den bare datt i gulvet. :D

Det hørtes hvert fall ut som riktig konklusjon av deg, at hun har festet seg. Så kjekt at du merker sånt, her har jeg null kontroll og tror ikke jeg hadde merket det selv. :D Kanskje du vil kjenne mer bevegelse på bestemte steder nå, istedenfor "litt overalt". HERLIG med mer energi!! Kos deg masse siste ukene! Ikke lenge igjen nå! :D ♡♡

Mistet magen :D Ser det for meg, den bare datt i gulvet. :D

Det hørtes hvert fall ut som riktig konklusjon av deg, at hun har festet seg. Så kjekt at du merker sånt, her har jeg null kontroll og tror ikke jeg hadde merket det selv. :D Kanskje du vil kjenne mer bevegelse på bestemte steder nå, istedenfor "litt overalt". HERLIG med mer energi!! Kos deg masse siste ukene! Ikke lenge igjen nå! :D ♡♡
Nå er det spennende om du begynner å ta ukentlige bilder av magen fra siden :) Du vil se forskjell! Magen synker når hodet har festet seg og nærmere fødsel. Gøy å se utviklingen :D

Nå er det spennende om du begynner å ta ukentlige bilder av magen fra siden :) Du vil se forskjell! Magen synker når hodet har festet seg og nærmere fødsel. Gøy å se utviklingen :D
Gjorde det sist svangerskap, men så ikke at magen endret seg så veldig. Hodet hennes ble aldri skikkelig festet, men hun lå jo med det nede i bekkenet da. Skal bli flinkere med bilder og se utviklingen. :D

Back
Topp