Mistet interessen..?

Caroline :)

Elsker forumet
Er det flere av dere, som føler at typen har mistet interessen i deg?

Vanligvis er det masse kos i sofaen om kveldene, og samleie. Men nå er det brått slutt. Får litt klemmer og kyss, men det er det. Han tar så vidt på meg lenger :(

Nja, det er fortsatt masse kos her, og han er søtere og mer omtenksom en noen gang før, men virker som om samleie ikke er helt det store for tiden. Tror det har mest å gjøre med at babyen beveger seg masse og på en måte viser mye tydeligere nå at "her er jeg", så det blir litt rart for han...

Er det flere av dere, som føler at typen har mistet interessen i deg?

Vanligvis er det masse kos i sofaen om kveldene, og samleie. Men nå er det brått slutt. Får litt klemmer og kyss, men det er det. Han tar så vidt på meg lenger :(
Sånn er det ikke her!
Sambo har aldri vært så søt og god noen gang. Han viser ekstra hver dag at han er lykkelig med meg, og at han gleder seg til å bli en familie :) her er der masse kos å få hele tiden :)
Igår kom han hjem med en Ipad mini og er utrolig søtt brev hvor det stod masse søte ting, om hvor mye han elsker meg og gledet seg til lillegutt kommer ut :)
Kunne ikke fått det bedre jeg <3

Sånn er det ikke her!
Sambo har aldri vært så søt og god noen gang. Han viser ekstra hver dag at han er lykkelig med meg, og at han gleder seg til å bli en familie :) her er der masse kos å få hele tiden :)
Igår kom han hjem med en Ipad mini og er utrolig søtt brev hvor det stod masse søte ting, om hvor mye han elsker meg og gledet seg til lillegutt kommer ut :)
Kunne ikke fått det bedre jeg <3
Sånn er det her også!!! :) Kjempe kjekt...

Har aldri følt meg så tatt vare på av noen før jeg. Kos og sex er stort sett det samme som før (om ikke det har blitt mer) bare at ikke alle stillinger er like ypperlig da magen er i veien.. Hihi :) men skjønner der er trist for deg at det snudde så brått, hva med å spørre? Det hjelper å snakke sammen veit du :)

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

Her er det omvendt. Jeg har mistet lysten på sex. Og han er ikke typen som liker å "klenge" så med andre ord er det ikke mye action :p

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Her er det omvendt. Jeg har mistet lysten på sex. Og han er ikke typen som liker å "klenge" så med andre ord er det ikke mye action :p

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Samme her! men er fortsatt masse sofakos å sånn.. han viser at han gleder seg til å bli familie og er mer omtenksom :)

Han gleder seg masse til å bli pappa:D men samtidig synes han svangerskapet går fryktelig sakte:p

Og han koser/klemmer mye med magen og snakker til frøkna inni der. Men han glemmer liksom litt meg oppi det her:(

Vet godt at jeg blir elsket og satt pris på og at jeg er det beste som har skjedd han:D men allikevel rart at magen er viktigere/betyr mer.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp