• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Mistet igjen :(

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Da gikk det galt igjen med meg. Heldigvis så tidlig som uke 4/5, så jeg slapp å gå like lenge som sist før det endte i SA.

Lykke til videre i svangerskapene jenter:)

Da kan jeg jo forresten bekrefte at når man tester positivt for så at testen blir svakere, ender det i SA (noe jeg håpet i det lengste ikke var tilfelle)

Vi prøver igjen på et august-barn.

Huff.. Lykke til videre da! 
Klem!

Ånei, det var leit :( Masse lykke til videre. Klem.

Uff, det var veldig leit å høre :-( Jeg har selv blødd, og venter i dag svar på blodprøvene... Føler ikke det har gått bra denne gangen, men skal heller ikke ta sorgene på forskudd. Håper spiren din sitter fort igjen, og at den holder seg der i 9 mnd :-)

Takk skal dere ha :)
Nå har jeg faktisk bestilt meg akupunktur time så hun kanskje kan sette litt nåler på livmor-punktene mine så den blir et perfekt sted for en liten spire å holde til i mange måneder :) Har fått mye hjelp med akupunktur til andre plager tidligere, så jeg har tro på at hun kanskje kan stabilisere litt hormoner og sånt :)

Lykkeliten*: Håper du slipper det samme resultatet som meg, og det bare er uskyldig blødning. Og om det mot formodning skulel være dårlige nyheter, så får vi krysse fingre for hverandre i august-forumet.

Lykke til videre alle sammen.

Ikevld blir det rødvin og spekeskinke på meg ;) (litt galgenhumor er lov)

Så trist :( hvordan fant du det ut? 
Jeg blør litt og er sykemeldt, har tatt blodprøver i dag for å sjekke hcg skal igjen på mandag for å se om de går opp eller ned :(
 Lykke til videre med prøvingen

Huff så trist å høre :( ønsker deg lykke til og håper det blir august barn på dere :)

smama skrev:
Så trist :( hvordan fant du det ut? 
Jeg blør litt og er sykemeldt, har tatt blodprøver i dag for å sjekke hcg skal igjen på mandag for å se om de går opp eller ned :(
 Lykke til videre med prøvingen

Denne gangen fikk jeg mistanker da graviditetstesten begynte å bli svakere igjen,og idag begynte jeg å blø.
forrige gang var jeg kommet lengre, uke 7 +5, og da begynte jeg å blø mer og mer med påfølgende smerter, så da dro jeg på ultralyd, og legen bekreftet det til slutt.

Håper på at du bare har de uskyldige blødningene og at du har høyt og fint hcg innhold:)

Det var kjempe leit å høre=(. Lykke til videre.

Så trist! Lykke til videre med prøvingen!

Gos klem

Huff!:( vet hvordan du har det? Har selv mistet 2 i uke 14 og 9.. Det tar sånn på når en opplever slike ting. Snakk sammen, gråt sammen, dere kommer igjennom det!:) Eg sleit veldig da vi mistet den første, men vi kom ut av det..sterkere og nærmere hverandre... Masse lykke til:)

Jeg har også mistet min lille spire :-(

Fikk tlf fra legen i går ang blodprøveresultatet. Nivået på Hcg hadde sunket fra 4 til 2, så det sier jo sitt. Syns det var godt at det skjedde så tidlig, så en ikke får for store forhåpninger. Det værste var igrunn ventingen på svaret, det å ikke vite. Nå når vi vet det, kan vi gå videre og tenke fremover.

Håper vi treffes igjen på august forumet :-) Masse lykke til!

#2 skrev:
Takk skal dere ha :)
Nå har jeg faktisk bestilt meg akupunktur time så hun kanskje kan sette litt nåler på livmor-punktene mine så den blir et perfekt sted for en liten spire å holde til i mange måneder :) Har fått mye hjelp med akupunktur til andre plager tidligere, så jeg har tro på at hun kanskje kan stabilisere litt hormoner og sånt :)

Lykkeliten*: Håper du slipper det samme resultatet som meg, og det bare er uskyldig blødning. Og om det mot formodning skulel være dårlige nyheter, så får vi krysse fingre for hverandre i august-forumet.

Lykke til videre alle sammen.

Ikevld blir det rødvin og spekeskinke på meg ;) (litt galgenhumor er lov)

Nei, så trist.. Og så to ganger på rad. Det må være utrolig tøft. Krysser fingrene for at det klaffer med august-baby. Klem.

Det var synd! Lykke til neste gang!

så leit å høre, Masse lykkeønskninger om at neste spire skal holde seg på plass i 9mnd.

Så trist.. :(

Masse lykke til videre, håper det blir augustbaby på dere :)))

Back
Topp