MISTET IDAG

Nurk25

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
MISTA IDAG.. UTEN Å VITE DET...
skal på sykehus å få skrapet ut resten. seriøst jeg ble redd da jeg så det som rant ut av meg!!

blir nok aldri gravid.. er ikke meningen at jeg skal bli mor. for nå har jeg gitt opp

uff, nå synes jeg skikkelig synd på deg ingermor[:(]
Men jeg synes ikke du skal gi opp fordet. Selv du ikke har det så veldig bra akkurat nå. Så er jeg sikker på at du om en liten stund vil bli gravid igjen.

jeg sender deg hvertfall noen tanker, og stakar deg!!!
vet ikke hva annet jeg kan si.

Trøsteklem

åh tusen takk!! å vi som drar til brasil på søndag...
problmet er< at jeg har så vanskelig for å blir gravid. bare mister. den ene egglederen er tett :-( så jeg regner m å måtte ta ivf hvis jeg mister fler ganger. ingnting fungerer i min kropp:-(

men skal holde motet oppe:-)

Hoff...stakkars..men prøv å kos dere i Brasil, det er nok din tur snart oxo skjønner du...det ordner seg for snille jenter vettu...lykke til[:)]

TAKK BECCA!! SKAL KOSE MEG!
HÅPER PÅ Å BLI BEFRUKTET DER NEDE:=)

Å DU ER HELDIG DU:-) GRAVID Å PÅ VEI!!
SKAL KOSE MEG MASSE I SOLA Å TENKE PÅ DERE GRAVIDE HJEMME I KULDA!! HUFF!

SENDER SOL OG VARME!!
SKAL PÅ LAPAROSKOPI NÅR JEG ER HJEMME IGJEN FRA FERIEN!

Huff, jeg føler med deg og håper du vil se lyst på det fremover og ikke miste håpet. Kos deg på tur!
Det ordner seg skal du se!

Huff - det var leit å høre! Ble skikkelig lei meg på dine vegne!

Skjønner at du tenker tanken på å gi opp. Jeg hadde selv satt en dato for når jeg hadde tenkt til å gi opp.....(Jeg klarte ikke å bli befruktet) Men vi klarte det til slutt 2 uker for laporoskopi.

Dra til Brasil og ta en pause fra prøvingen!
Så kommer du hjem refreshed og klar til ny dyst!
Håper å få se deg her inne igjen med ny spire i magen!

Kjempe leit å høre, men du må ikke gi opp. [:)] Sikker på at du en dag sitter med et lite nurk i armene som du selv har båret frem. Det fortjener du [;)] Håper du får det fint i Brasil og at varmen gjør deg godt[:)]

Så leit å høre. Men ikke gi opp! Mange positive tanker til deg.

Trist å høre at du sliter sånn med å bli gravid og beholde fosteret [:(]
Prøv å slappe av og kose deg i Brasil, ikke gi opp enda. En dag er det din tur også.

*trøsteklem*

Uff. så utrolig trist

Må ikkje gi opp... skjønner du har det vanskelig. Mistet selv denne uka, var 11 uker på vei for andrre gang.. Vi må vel bare prøve på igjen. Du vil få oppfølging om det skjer mange ganger. Det er jo betryggende.
Lykke til..

uff så trist.[:(]

men du må ikke gi opp håpet,så klart det er ment for deg å bli mor.veldig trist at det er så vanskelig for dere.

håper dere ikke gir opp.

lykke til.

Ikke gi opp!
*masse gode ønsker til deg og din kjære*

-trøsteklem-

Så fælt å høre.. Er bestandig trasig når noen mister. [&o]

Får håpe at ferien gjør underverker, og at du kommer hjem frisk og fruktbar som bare det. [:)]

Mamma hadde også tette livmorhalser. Hun klarte ikke å bli gravid, og det tok flere år før de hjalp henne på den tiden. Så sprøytet de noe slags veske inn så det åpnet.. VIPS så var jeg en liten spire!

Håper dere blir gravide snart igjen, og at spiren klorer seg fast. [:)]

Masse lykke til klemmer fra meg.

God tur til Brasil![:)]

uff, nå synes jeg skikkelig synd på deg ingermor
Men jeg synes ikke du skal gi opp fordet. Selv du ikke har det så veldig bra akkurat nå. Så er jeg sikker på at du om en liten stund vil bli gravid igjen.

jeg sender deg hvertfall noen tanker, og stakar deg!!!
vet ikke hva annet jeg kan si.

Trøsteklem

signerer denne jeg...

Back
Topp