Mistet i uke 5, mulig gravid igjen???

Snart 3 barnsmamma

Flørter med forumet
Hei jenter.. :) Litt rarr å høre her. Men føler for høre her også, siden jeg mistet og hadde termin i februar...Noen som kan hjelpe meg med noen svar? Jeg mistet dessverre i uke 5. Blødde i en uke ca. Tok innvendig ul og alt så fint ut. Hcg var da på 24 en uke etter jeg begynnte å blø. 2 dager etter dette tok jeg en gravidtest som var blendahvit bare for å sjekke at jeg ikke hadde hcg i kroppen.Så gikk raskt raskt ned fra 1100 til 24 på en uke. Dette er da over en uke siden. Jeg og sambo har hatt oss fra dag 1 jeg sluttet å blø... og nå 1 uke etter tok jeg to tester og det er svake streker på begge testene ( ikke morgen urin ) kan el ha kommet rett etter jeg stoppet å blø??? Noen med erfaring?? Er ganske så i villrede nå.....

Vet ikke om kroppen har fjernet det helt om du er gravid eller om du har litt rester av høg igjen. Tror nesten bare du må til legen og ta hcg prøve

Det hadde jo vært fantastisk om du var gravid igjen, men kan et evnt egg feste seg så raskt? Jeg fikk satt inn 2 egg av type blastocyst og det tok 9 dager før jeg i det hele tatt fikk svak strek på graviditetstesten..

Det hadde jo vært fantastisk om du var gravid igjen, men kan et evnt egg feste seg så raskt? Jeg fikk satt inn 2 egg av type blastocyst og det tok 9 dager før jeg i det hele tatt fikk svak strek på graviditetstesten..
Ja det er akkurat det jeg grunner på også.... er vel bare 5 el 6 dpo da evt.... og da må det ha festa seg med engang... skal ta test i morra på morgenurin :) rart om det er hcg som sitter i over en uke, da det var på 24 for 8 dager siden... hmmm.... blir tullerusk jeg.....

Jeg har bare mistet en gang, MA, fikk piller til å sette, alt var over innen ett døgn. Etter tre uker var jeg gravid igjen og har en nydelig datter på 5 nå. Det har ev gått enda raskere for deg, men jeg tenker at det må kunne gå...

Back
Topp