Mistet i Juni

Bkno2069220

Andre møte med forumet
Hei. Vi mistet i juni, en MA. Har siden det ikke følt at kroppen har kommet helt tilbake. Har hatt en blødning siden da, men oppleves ikke som en ordentlig mens. Ikke fått helt kontroll på eggløsningen heller.. Føler det tar «forever» å bli gravid på nytt.. Andre som mistet rundt den tiden som er blitt gravide?
 
Jeg også mistet i juni ! Kom helt plutselig og plutselig sto jeg der med " lille mirakel " i hendene .


Det var så brutalt.

Jeg har tenkt å gjøre nytt forsøk nå i sep .
Men er redd det skal skje på nytt.
Var 10 + 2 på vei .

Ønsker deg masse lykke til ☺
 
Hei. Vi mistet i juni, en MA. Har siden det ikke følt at kroppen har kommet helt tilbake. Har hatt en blødning siden da, men oppleves ikke som en ordentlig mens. Ikke fått helt kontroll på eggløsningen heller.. Føler det tar «forever» å bli gravid på nytt.. Andre som mistet rundt den tiden som er blitt gravide?

Jeg mistet/hadde BO i slutten av Juli. Enormt frustrerende når blødningen "aldri" sluttet og jeg fikk EL smerter. Så sluttet plutselig blødningen og jeg fikk EL smerter igjen... Forstår ingenting, har enda ikke hatt mens (dette skjedde midte i forrige uke så tror ikke det er fordi jeg er gravid), hater å ikke vite når den kommer eller om jeg potensielt kan ta en graviditetstest om en stund ....
 
Back
Topp