Mistet i juli, obduksjonsrapport?

sunshine19

Blir kjent med forumet
Hei.

Jeg mistet i uke 17 i begynnelsen av juli.
Har fått vite at den foreløpige obduksjonsrapporten er klar, men fikk beskjed om at jeg ikke fikk vite hva som sto i den og at jeg måtte vente på den endelige…
Syns det er rart og vondt å tenke på at noen andre vet noe om meg som jeg ikke vet selv…
Har noen vært ute for det samme?
Og evt bedt om journalutskrift og fått den på den måten?

Er litt rådvill..
 
Hei.

Jeg mistet i uke 17 i begynnelsen av juli.
Har fått vite at den foreløpige obduksjonsrapporten er klar, men fikk beskjed om at jeg ikke fikk vite hva som sto i den og at jeg måtte vente på den endelige…
Syns det er rart og vondt å tenke på at noen andre vet noe om meg som jeg ikke vet selv…
Har noen vært ute for det samme?
Og evt bedt om journalutskrift og fått den på den måten?

Er litt rådvill..

Det var veldig rart formulert! Jeg ville kanskje tenkt at første del har kommet og at den ikke gir noe klrt svar, så derfor må du vente på den endelige. Har du fått time til ettersamtale eller har en lege på sykehuset du kan ringe til?
helt ferdig rapport kommer som regel 3 måneder etterpå.
Tris at du mistet❤️❤️
 
Det var veldig rart formulert! Jeg ville kanskje tenkt at første del har kommet og at den ikke gir noe klrt svar, så derfor må du vente på den endelige. Har du fått time til ettersamtale eller har en lege på sykehuset du kan ringe til?
helt ferdig rapport kommer som regel 3 måneder etterpå.
Tris at du mistet❤️❤️
Har ikke fått time til ettersamtale enda, de sa jeg ble kalt inn når den endelige rapporten var klar. Har heller ingen lege på sykehuset jeg kan ringe, er det vanlig?

Ja det er en bedriten situasjon
 
Har ikke fått time til ettersamtale enda, de sa jeg ble kalt inn når den endelige rapporten var klar. Har heller ingen lege på sykehuset jeg kan ringe, er det vanlig?

Ja det er en bedriten situasjon

Litt ulikt, men du kan alltids ringe til føde/gyn poliklinikk. Da kommer du til resepsjonen der og kan høre om noen har tid til å ringe opp for eksempel.
❤️
 
Back
Topp