Mistet i dag..

Tollnesmamma80

Betatt av forumet
Har ikke vært aktiv her inne med inlegg men har vært med og lagt til termindato, begynte blø litt i dag og var på ultralyd i dag 10+4 og det lille hjertet hadde stoppa å slå.. Var på ultralyd for to uker siden og da slo det og alt var i orden. :( Ufattelig trist etter mange års prøving og prøverør.. Lykke til dere som er her, håper jeg kommer tilbake igjen snart..

Å nei, så trist å lese  Håper det går bra med dere, omstendighetene tatt i betraktning. Lykke til med videre prøving, krysser fingrene for at det snart klaffer for dere!!

Å nei, så trist å lese  Håper det går bra med dere, omstendighetene tatt i betraktning. Lykke til med videre prøving, krysser fingrene for at det snart klaffer for dere!!

Huff så trist. Håper det ordner seg for deg å at du får en ny spire i magen snart<3 lykke til vidre. masse gode tanker til deg.>

Så trist å høre! :-( Spesielt da dere har prøvd så lenge. Håper du blir gravid snart igjen! Jeg mistet for to dager siden så vet lite hvordan du har det. Lykke til videre!!

Så leit at du har mistet. Vet hvordan det føles etter så lang og hard prøvehistorie. Hadde Ma ved min første graviditet.. Håper spiren sitter igjen snart!

Tusen takk alle sammen

Back
Topp