Mistet håp og mot... :(

*Pudding*

Glad i forumet
Har vel mistet det meste av håp etter UL i dag.... Det var ingen tydelige tegn på SA, men heller ingen baby å se... :( Livmoren har vokst, men hun kunne ikke se noe... hun mente det muligens var litt for tidlig, men jeg er jo 7+2 i dag, så jeg mener det burde vært noe der :(

Kjenner jeg har mistet alt mot, og er usikker på om det i det hele tatt er meningen at vi skal få unge. Vet ikke om jeg orker så mye mer av dette.

Tok en blodprøve så de får sjekket hcg, og skal ta ny på fredag (på selveste 17.mai...Hurra...!) så vi får se om det er noen stigning.
Føler at livet er skikkelig urettferdig i dag...! :( :(

Uff. Så trist:( Kanskje du bare har hatt eggløsning senere enn du tror? Krysser alt jwg har og håper på att du har en fin stigning på hcg prøvene og att du bare er kortere på vei. Klem til deg

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Uff. Så trist:( Kanskje du bare har hatt eggløsning senere enn du tror? Krysser alt jwg har og håper på att du har en fin stigning på hcg prøvene og att du bare er kortere på vei. Klem til deg

sign klem

Jeg testet pos el-test 9.april, og jeg vet at jeg må ha blitt gravid 9 eller 10, for mannen dro på jobbreise den 11.
Evt må det ha vært den 20.,men det er veldig usannsynlig siden el var den 9.

Krysser fingrene for at du får positiv beskjed på fredag:)

Når får man egentlig vite resultat på en hcg prøve? Får jeg vite s
Den jeg tok i dag på fredag og den jeg skal ta på fredag over helgen? Eller? Hvordan funker egentlig dette? :p

Jeg får vite resultatet på både den fra mandag og den fra i dag i morgen. Da ser de på stigningen fra mandag til i dag for å se.om den er som den skal.

Uff, det kan umulig være lett :( håper du bare har hatt el litt senere, og at du er gravid!

Sent from my U8860 using BV Forum mobile app

Jeg får vite resultatet på både den fra mandag og den fra i dag i morgen. Da ser de på stigningen fra mandag til i dag for å se.om den er som den skal.

Da får nok jeg vite på tirsdag da, siden det er helg og helligdager... Æsj... Det er lenge til tirsdag :p Nesten en hel uke, jo! :O

:( håper virkelig at det var for tidlig til å se noe ennå og at det er en liten spire inni magen din!!! er vanlige tester negative da? Krysser alt jeg har for at alt er i orden!! Klem

Noen har jo flere el ila en syklus og, så krysser fingrene for at du bare er kortere på vei enn du har trodd!

:( håper virkelig at det var for tidlig til å se noe ennå og at det er en liten spire inni magen din!!! er vanlige tester negative da? Krysser alt jeg har for at alt er i orden!! Klem
Vanlige g-tester er positive som bare det :) Derfor jeg synser er litt rart. Men det er vel bare å vente å se. Ikke så mye mer å gjøre :)

Noen har jo flere el ila en syklus og, så krysser fingrene for at du bare er kortere på vei enn du har trodd!
Går det an å ha flere el på en syklus? Det visste jeg ikke... :p
Får satse på det da... :) For i så fall er jeg bare 5+5 i dag og da er det jo tidlig å se noe :)
Har stålkontroll på sengeakrivitetene i april, siden mannen var så mye vekke :p :)

Back
Topp