Mistet graviditetsfølelse....

HEN

Blir kjent med forumet
Noen av dere som har "mistet" graviditetsfølelsen? Jeg har fortsatt flere symptomer, men føler de avtar... Men det skal vel være normalt nå som man er 10+4? Føler meg liksom ikke særlig gravid.... Jeg er livredd for at det skal ha skjedd noe med tvillingene og både gleder og gruer meg til UL på tirsdag...

Tror nok det er helt normalt nå, jeg var på ul på tirsdag og var 10+4 og da sa han at mange ville føle seg bedre med tanke på kvalme og trøtthet nå framover. . Trøttheten min er der enda, kvalmen er litt av og på nå og ømhet i brystene er nesten borte. Tror du kan slappe helt av ;)

Har ikke helt gått opp for meg at det er en baby i magen min. Har hatt kvalme og ømme bryster, men ikke noe graviditets følelse :p og jeg er 12+6

Beroligende... :) Søker man opp dette i Google så vet dere sikkert hva man finner... Det er vel bare å vente å se å UL... Er ikke så mye man får gjort uansett. Har bestilt Doppler fra Angelsound, men har ikke fått den enda. Vet ikke om jeg tør å bruke den heller :)

Det er nok helt vanlig at gravidtegnene avtar. Jeg har ikke kjent noe særlig frem til nå, så jeg har nesten trodd jeg bare har innbilt meg hele graviditeten til tider. Å ja, å lese på google er nok ikke lurt nei, da uroler du deg nok mer enn du behøver. Selv om det kan føles lenge til tirsdag, tror jeg nok alt får bra med de små. Lykke til på ul :)

Her er symptomene moderate for tiden :) Kvalmen er borte på tredje dag, og energien har kommet tilbake :) Hos meg har det bare gått oppover siden uke 9, med noen dårlige dager innimellom... Men jeg vet det er liv i magen, så det er nok helt normalt ja :)

Har egentlig ikke følt meg gravid i det hele tatt frem til nå i alle fall.. Men var på ul og fikk se et hjerte banke i dag, såå det hjalp veldig på! Fort å tro at noe er galt når man ikke merker på kroppen at en er gravid :)

Jeg har ikke følt meg gravid i det hele tatt. Har hatt symptomer som samboeren min legger bedre merke til enn meg :p ingen, kvalme :) Derfor har jeg bestilt tidlig ul i uke 12 .. fordi jeg tror det ikke før jeg får se det :) hehehe! Er nå 10+3 :D

Her begynte symptomene å avta rundt uke 11. Jeg må si jeg synes det var deilig, slippe den konstante kvalmen. Det er jo veldig vanlig at de begynner å avta på den tiden, og det er jo ikke lenge til tirsdag. Vil tro alt står fint til:)

Her er flere av symptomene borte. Jeg har ikke så ømme pupper lenger, eller vondt i magen (stikninger og "mensensmerter")
Men jeg fikk høre hjertelyden i dag, så du kan nok slappe helt av siden du ikke har vondt i magen eller blør :D

Vad glad jag blev när jag såg den här tråden högst upp!
Har känt på den oroligheten i ett par dagar nu - plötsligt har symptomene fördoftat...
Ska ringa jm imorgon för att se om vi kan få time och förhoppningsvis få höra hjärtat slå.
Är 11+5 då, så det borde väl gå an att höra hjärtlydet?
Kramar och goda tankar till dig!

Sent from my iPad using BV Forum

har litt på og av i formen, så noen dager tror jeg alt er gått i dass og det ikke er noe der lenger, og andre dager er jeg nesten høygravid :p
men fikk kjøpt meg en doppler idag, og etter en del om å men, jaggu hadde ikke lille gjemt seg, fant jeg lyden og pusta innmari letta ut =)

må tilføre at jeg er 11+4

Godt å høre at det er flere enn meg :) Har prøvd så godt jeg kunne å holde motet oppe og det går som regel bra, men plutselig kommer de "dårlige" tankene inn igjen. Har sett frem til UL i over 2 uker og har nedtelling til tirsdag. Hadde en liten spotting tidlig uke 8, men var på UL dagen etter og da sto alt veldig bra til. Tror nok det er denne "blødningen" som er mye av grunnen til bekymringene. I tillegg til at det er tvillinger. Kommer jo ikke til å få det igjen... Men håpet er der og ser frem til å se to bankende hjerter på tirsdag. :-) Takk for alle gode ord jenter :-)

Back
Topp