Mistet for første gang

Tirill

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!

Var gravid for første gang å gleden var stor. Var i uke 11 da små blødninger begynte. Kontaktet lege å fikk beskjed om at hjertet ikke slo. Trist dag. Skal på sykehus i morgen å ta en utskrapning. Antagelig ikke mye å ta ettersom toalettet har vært hyppig brukt de siste timene. Ingen tvil om hva som forsvant ut i intet.. Håper dagen i morgen går fort.. Håper og tror vi får flere sjanser til å få vårt etterlengtede barn.. Må vel straks i seng, blir tidlig opp i morgen. God natt!
 
Det var leit å høre! Ville bare ønske deg lykke til på sykehuset imorgen.
 
Uff! Lykke til videre! ta vare på deg selv! Klem fra Bæibi
 
Vil bare gi deg en klem
 
hei!
føler med deg![:(] jeg var på sykehuset 1 desember og hadde utskrapning...
jeg var 14 uker på vei, fikk litt bløning og gikk til legen. ingen fosterlyd... var på ultralyd og de bekreftet at fosteret var dødt.
jeg har to barn fra før og hadde ingen problemer i de svangerskapene. legen sa at det går sannsynligvis helt greit neste gang, så vi får jo prøve igjen etterhvert. men det er trist ... tror jeg trenger litt tid før jeg tør prøve igjen,kommer nok til å vare litt redd for å miste igjen. men vi må prøve å tenke positivt! livet i magen trenger all den positive nergien det kan få!
 
Jeg føler veldig med deg. har selv mistet 3 gutter.
 
Hei føler virkelig med deg mistet lille tulla mi for 6 måneder siden jeg var 25 uker på veg.
Du må ikke gi opp vi skal prøve igjen snart og da håper jeg at det går bra.Er litt redd men det er vel bare å hoppe i det.

klem fra lille meg
 
Ja selvfølgelig ska vi prøve igjen!! Uten tvil. Gir meg ikke så lett!![:)]
Får trøste hverandre å være pådrivere. Kan jo ikke gi oss uten kamp![:)]
Lykke til i prøvinga Lykkelig gravid!
Masse klemmer[:)]
 
Du måha lykke til du også jeg skal ta en test på søndag dvs. hvis ikke TR kommer da så klart har fått litt menssymtomer nå men håper det går over.

klem fra lille meg
 
Hei. jeg føler med deg. jeg var nesten 11 uker på vei, da ultralyden viste at barnet mitt var dødt.. utrolig trist. Jeg har bilde av gutten/jenta i albummet mitt. dette skjedde bare for en mnd siden. Håper jeg ikke får mensen som jeng venter.. Lykke til.. vet hvordan du har det . klem
 
Back
Topp