Mistet flere ganger

Ønskebarnjuni

Betatt av forumet
Hvilke medisiner tar dere som har mistet? Og har noen fått anbefalinger om f.eks kosthold? Føler det er lite informasjon å finne og ingen som kan svare på hvorfor vi mister.

Har selv mistet tre ganger (og en senabort) og skal ta blodfortynnende. Men det tok jeg sist gang også som endte med missed abortion som ble oppdaget i uke9 (selv om vi hadde sett hjertet slå i uke 6). Føler de bare setter med på blodfortynnende for det skader ikke uansett, uten at de vet om det har en hensikt.

Har mistet begge foregående forsøk (en sa og en ma).
Nå skal jeg få Prednisolon, men ikke noe mer info enn det har jeg fått.. [emoji5]

Jeg har hatt 2 MA og en kjemisk etter andremann. Nå til neste forsøk får jeg Prednisolon, blodfortynnende og Progesteron[emoji1303]

Jeg hadde fem kjemiske og en MA 12+6 før jeg begynte med IVF og lyktes med å gå til termin, så akkurat hva som var gull vet jeg ikke. Det jeg fikk var:
- Prednisolon, 5 mg fra uttak til uke 20
- Progesteron (Lutinus×3) fra uttak til uke 12
- Albyl-E fra positiv test til uke 12

Takk for svar :) Er det noen spesiell grunn til at dere har fått prednisolin utenom å ha mistet?
Nei. Jeg ba fastlegen om det pga denne studien på habituell abort: [emoji4]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4156968/

I denne studien fikk de 5 mg prednisolon daglig.

Den skal helst taes om morgen, og du bør slutte ved uke 20+0 siden den etter det kan øke risikoen for prematur fødsel, og du må ta et kalsiumtilskudd ved siden av.

blodfortynnende og prednisolon og lengre på lutinus.
denne gangen begynte jeg på prednisolon ved sprøytestart. (tidligere på innsett)

Back
Topp