Mistet følelse i låret

Vinna

Blir kjent med forumet
Jeg fødte for fire dager siden, og i hår og idag så har det vært perioder hvor det kjennes ut som beinet sover. Men det er bare "oversiden" av det ene låret liksom, hvis jeg klyper meg så kjenner jeg ingenting! Det er skikkelig ekkelt.. Har aldri opplevd noe sånn!

Noen som har opplevd det samme?

Opplevde det etter epidural. Sliter den dag i dag, men ikke bare av nummenhet. Har kroniske nevropatiske smerter. Om du gar fått dette fra epidural, så går det som regel over av seg selv etter litt tid og stimulering av huden. Men det burde nevnes. Får du smerter og feber bør du kontakte lege med en gang da det kan være noe litt mer ille som en absess f.eks.

Tanken slo meg ifht epidural ja.. Ble litt redd her..
Det med nummenhet er veldig normalt og går som regel tilbake av seg selv, men om du opplever smerter, ubehag, får feber osv, så bør du ta kontakt med lege med det samme :) da kan det være verre ting (svært sjeldent) og du vil trenge MR av korsrygg for å se at du ikke har utviklet absess i stikkområdet som presser på

Det med nummenhet er veldig normalt og går som regel tilbake av seg selv, men om du opplever smerter, ubehag, får feber osv, så bør du ta kontakt med lege med det samme :) da kan det være verre ting (svært sjeldent) og du vil trenge MR av korsrygg for å se at du ikke har utviklet absess i stikkområdet som presser på

Takk for svar! Skal ta det opp med helsesøster idag.. er vondt inni beinet liksom, men vet jo ikke om det har noen sammenheng..

Takk for svar! Skal ta det opp med helsesøster idag.. er vondt inni beinet liksom, men vet jo ikke om det har noen sammenheng..
Fra dag en etter fødsel hadde jeg nummenhet ytterst mot huden, men kjentes ut som et dypt og vondt blåmerke langt inni foten. Etter det kom overfølsomhet på huden og brennefølelse. Du burde bli henvendt til smertepoliklinikk for behandling og trening om det er tilfelle :)

Var hos fysioterapeut ang de vondtene inni beinet, og mye av det klarte hun å massere vekk, så det er nok bare en liten slags muskelstrekk inni der..

Men vurderer å ringe til sykehuset ang den nummenheten, for den er der fortsatt...

Var hos fysioterapeut ang de vondtene inni beinet, og mye av det klarte hun å massere vekk, så det er nok bare en liten slags muskelstrekk inni der..

Men vurderer å ringe til sykehuset ang den nummenheten, for den er der fortsatt...
Den kan henge igjen i noen dager/uker eller mnd. Men er greit å få det dokumentert :) så ring og snakk med de. Godt vondten kunne masseres bort

Back
Topp