Mistet en tvilling?

Lulubay

Betatt av forumet
Redigert 18/8

Igjen kom det styrtblødning. Ingen smerte.
Morkaken ligger rett over utgangen!:-)
Satser på at den flytter seg pent oppover med tiden!
Puh! Nå kan jeg puste lettet ut.

Hei jenter!

Det har vært noen dager med sorg og glede + alt annet av følelser!

For to dager siden begynte jeg og styrtblø på kvelden. Det kom enorme mengder + div. Noe som så ut som en morkake og en annet større blodig pose. Det var det, tenkte jeg.
Ringte legen dagen etterpå og avlyste første svangeskapskontroll.
Fikk time i dag for å ta blodprøver og en «titt inn».
Legen startet med en enkel ultralyd utenpå magen og der så vi med en gang full fest! :Heartbigred

Herregud!!!!! :hello2

Jeg trodde jeg hadde mistet, så får jeg se verdens søteste lille ting bokse og sparke masse der inne.

Men hva har skjedd? Legen var usikker, men kanskje en tvilling?
Jeg var på tul i uke 8. Da var det jo bare 1 der:nailbiting:

I dag er jeg 11+5:Heartred

Last edited:
Hei jenter!

Det har vært noen dager med sorg og glede + alt annet av følelser!

For to dager siden begynte jeg og styrtblø på kvelden. Det kom enorme mengder + div. Noe som så ut som en morkake og en annet større blodig pose. Det var det, tenkte jeg.
Ringte legen dagen etterpå og avlyste første svangeskapskontroll.
Fikk time i dag for å ta blodprøver og en «titt inn».
Legen startet med en enkel ultralyd utenpå magen og der så vi med en gang full fest! :Heartbigred

Herregud!!!!! :hello2

Jeg trodde jeg hadde mistet, så får jeg se verdens søteste lille ting bokse og sparke masse der inne.

Men hva har skjedd? Legen var usikker, men kanskje en tvilling?
Jeg var på tul i uke 8. Da var det jo bare 1 der:nailbiting:

I dag er jeg 11+5:Heartred

Jeg startet med blødninger i uke 4 og har hatt oppfølging hver 14.dag med ul. I starten fikk ikke jeg noen forklaring på det før jeg var på medicus og fikk beskjed om at det var et hematom inne i livmoren som var årsaken. Hematomet kan komme hvis morkaken treffer en blodrik åre når den skal feste seg i livmorveggen. Og når babyen vokser blir plassen til hematomet for liten og det vil naturlig nok komme ut. Mulig det er forklaringen på blødningen din:)

Jeg startet med blødninger i uke 4 og har hatt oppfølging hver 14.dag med ul. I starten fikk ikke jeg noen forklaring på det før jeg var på medicus og fikk beskjed om at det var et hematom inne i livmoren som var årsaken. Hematomet kan komme hvis morkaken treffer en blodrik åre når den skal feste seg i livmorveggen. Og når babyen vokser blir plassen til hematomet for liten og det vil naturlig nok komme ut. Mulig det er forklaringen på blødningen din:)
Hva i alle dager er et hematom? :wideyed:

Oij! Det du skrev det høres jo veldig riktig ut! Liker at det finnes forklaring på ting:happy:

Sniker litt fra februar. Tviler på at det var en tvilling. Hadde tul både i uke 8 og 10 og (7+6 og 9+6) og der så man tydelig med en gang begge tvillinger. Hadde du vært gravid med tvillinger hadde man sett det. (Jeg er gravid med tvillinger)

Back
Topp