Mistet babyen min...

LillePrinsesse.

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Det kom to klumper med blodkoagler i går, så jeg var til UL i dag, og hjerte slo ikke lenger, skal til utskraping i ettermiddag. Har det forferdelig vondt akkurat nå, men det går vel over... Var så optimistisk, siden jeg ikke blødde noe mer i løpet av dagen

utrolig trist å høre[:(]
uff, hvis det fantes noen trøstende ord...

Trist.. [:(]
Må Gud gi deg styrke til å klare de nermeste dagene[8|]

Å NEI, så fælt!!! [:(] Føler veldig med deg, så innlegget ditt i går og håpet alt ordnet seg for deg.....

Stor trøsteklem....

Kjære deg, så utrulig trist! [:(]
Sender masse gode, varme tanker til deg! Skjønner dette må være helt forferdelig! Tårene mine triller, og jeg gråter for deg, og den lille! Vet at det nok ikke hjelper, hva man enn skulle kunne si, men en liten trøstende tanke kan jo alltid være at det nok ikke var hans/hennes tid, og at deres tid med en liten en kommer!
Masse lykke til med å komme over dette, og hjem den lille i hjertet deres!

Masse, masse trøstende tanker til dere begge!
Klem AJ

Så forferdelig trist! Føler med deg og vil gi deg mange goe klemmer! Ta vare på deg selv framover! [:(]

er så vondt å høre slike dårlige nyheter... håper d går bra med deg..[:)] klem

[:(][:(] huff så utrolig vondt å høre... støtt hverandre og snakk om det. ord blir fattige når noe sånt skjer[:(] tenker på dere..

varme tanker og klemmer fra Therese

ÅNEI!!! Huff, har så vondt av deg! Ikke mye ord kan gjøre, men vit at vi er mange her inne som tenker på deg og mannen din i denne stund!

Lykke til i tiden fremover...

Klem fra Lille Sol

det var veldig trist å høre. fikk helt vondt inni meg når jeg leste det. ta godt vare på deg selv. mange mange klemmer og tanker til deg.[:(]

Uff, føler veldig med deg.

Jeg mistet selv i Juni 15 uker på vei, men tenkte som så at dette måtte vært et skadet foster og at kroppen min kun gjorde jobben sin. Du kan alltid stole på kroppen din.

Du må prate masse med mannen din, ikke hold noe inne for deg selv, det gjør bare vondt værre...

Vi bestemte oss for og prøve igjen og i slutten av Juli blev jeg gravid igjen.

Lykke til og ta godt vare på deg selv.......sender deg mange varme tanker

Klem Eva

Tusen takk alle sammen!!! Det går faktisk mye bedre i dag. I går var jeg helt knust, bare gråt og var helt utrøstelig. men i dag er det værste over. Synes selvfølgelig at dette var noe drit. Vi hadde planlagt så godt, og ønsket oss en baby på våren. Var så glad når vi fikk det til. Hadde akkurat fortalt det til hele familen og...
Men vi er klare til å prøve igjen, håper ikke det tar så lang tid... Gir en lyd fra meg, når vi har fått det til igjen...[:)]
Så snakkes vi nok om en stund... Ha det bra så lenge...

Huff så trist [:(] Tenker på deg,vennen

Vi er her når du er klar til å komme tilbake, flott at du ser lysere på det i dag!!! dagen vil vell sikkert gå opp å ned..men vi alle sammen tenker på DEG!!!!

Lykke til med alt...til vi snakkes igjen....!!

Klem fra Kathrine

Back
Topp