Mistet alle symptomene

Nirvana

Dreams Do Come True
Våkna 05:47 idag og alle symptomene mine var borte "/

Ingen ømme pupper, ingen murringer, ingen ligamentsmerter (som jeg har slitt med i det siste). Ingen kvalme. Men har hatt brunlig utflod som jeg har fått lettere noia av. Skal ikke være lett å være førstegangs gravid og uvitende "/

Føler meg bare helt tom. Ringte legevakta men hun som tok tlf var sikker på at alt var i skjønneste orden.

Er så redd for at det skal ha gått galt!
Flere som har mistet symptomene og det har gått bra?

Mine symptomer kommer og går litt, men puppene hart blitt mye mindre ømme, kvalmen er helt borte og ligamentsmertene kommer i bølger.
Så lenge det er brunlig utflod, så tror ikke jeg heller du trenger å bekymre deg, men ta kontakt med fastlegen din hvis du føler du trenger det.

Sender deg en klem jeg

Alt er ikke borte enda, men det har blitt mildere. I mitt forrige svangerskap våknet jeg på dagen jeg var 12 uker på vei og alt av symptomer var borte. Gikk rundt å trodde jeg hadde inbilt svangerskap!! hehe!! Men det går nok helt fint skal du se. :)

Det er vanlig at svangerskapssymptomene avtar eller stopper helt fra ca nå og utover...Noen merker bare at de er bedre form og mer opplagt, mens andre plutselig bolir mirakuløst  "vanlige" igjen!

Hvis du hadde mistet uten blødning så ville kroppen fortsatt å produsere Hcg og ikke stoppet umiddelbart, slik at du fortsatt ville hatt alle symptomene!

Kos deg og ta vare på de gode dagene du, og er du veldig bekymret, gå til fastlegen eller jordmor og få hør hjertelyden og få en prat!

Takk for oppmuntrende svar jenter :)

Har lest litt om det og funnet ut at det er ganske vanlig å "miste" symptomene rundt denne tiden, men man blir jo litt nervevrak for det :P

Hadde heldigvis time hos fastlegen idag, første ordentlige svangerskapskontroll. Tok så klart opp alt dette, og han sa det var heeeelt normalt og jeg måtte ikke henge meg opp i detaljer.
Så får vel bare ta det med ro og høre på han og dere :)

Back
Topp