Mistet 14 uker på vei - venter.....

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Jeg mistet i februar min lille etterlengtede spire da jeg var gått 14 uker. Det eneste jeg vil er å bli gravid igjen, det er et stort savn som ikke kan bli fylt før det.

Men jeg går nå og venter på at mensen skal komme slik at vi kan begynne å prøve på nytt. Men føler jo aldri den kommer.

Nå har det gått fire uker og to dager siden den dagen jeg mistet. Hvor lenge måtte dere andre vente før dere fikk mensen tilbake?
 
Jeg mistet også da jeg var 14 uker på vei. Mistet 12.12, mensen kom tilbake ca 15/16 januar. Hadde da en vanlig syklus (med unntak av at kroppen føltes litt...rar). Pga jeg var bortreist så fikk vi ikke prøvd den perioden, men ble gravid igjen på første forsøk (syklusen etter). Lykke til, håper du blir gravid igjen fort du også❤️
 
Jeg måtte ta MA i uke 20 i desember. Fikk mensen igjen etter ca 4 uker, men ble anbefalt og vente 2-3 perioder for at alt skulle komme i gjenge igjen. Det skulle minske faren for SA. Jeg følte det veldig som deg, det var et stort savn, og liksom noe som ikke var riktig. Jeg hadde jo blitt vant til å være gravid! Etter mensen første uken i februar prøvde vi igjen, og da satt spiren :) Så nå krysser jeg bare fingrene for at det går bra denne gangen. Det er tøft å være tålmodig etter noe sånt, men prøv :) Når det plutselig skjer igjen, føles det som om tiden har flydd forbi. Lykke til!
 
Jeg måtte ta MA i uke 20 i desember. Fikk mensen igjen etter ca 4 uker, men ble anbefalt og vente 2-3 perioder for at alt skulle komme i gjenge igjen. Det skulle minske faren for SA. Jeg følte det veldig som deg, det var et stort savn, og liksom noe som ikke var riktig. Jeg hadde jo blitt vant til å være gravid! Etter mensen første uken i februar prøvde vi igjen, og da satt spiren :) Så nå krysser jeg bare fingrene for at det går bra denne gangen. Det er tøft å være tålmodig etter noe sånt, men prøv :) Når det plutselig skjer igjen, føles det som om tiden har flydd forbi. Lykke til!

Tusen takk for svar alle ! :) I følge legen jeg kom til på legevakten så kom alt ut komplett, så det var ikke noe fare for å prøve igjen uten å ha hatt mensen før, men jeg ville vente på den før vi prøvde, for å føle at kroppen var i virke igjen sånn som du sier :) Og når man snakker om sola så skinner den, fikk mensen igjen i dag. Har aldri vært så glad for å få den som nå :D Så nå tenker vi å prøve når det er klart :)
 
Jeg måtte ta MA i uke 20 i desember. Fikk mensen igjen etter ca 4 uker, men ble anbefalt og vente 2-3 perioder for at alt skulle komme i gjenge igjen. Det skulle minske faren for SA. Jeg følte det veldig som deg, det var et stort savn, og liksom noe som ikke var riktig. Jeg hadde jo blitt vant til å være gravid! Etter mensen første uken i februar prøvde vi igjen, og da satt spiren :) Så nå krysser jeg bare fingrene for at det går bra denne gangen. Det er tøft å være tålmodig etter noe sånt, men prøv :) Når det plutselig skjer igjen, føles det som om tiden har flydd forbi. Lykke til!
Masse lykke til med spiren! :Heartred Hvor langt er du på vei nå?
 
8+2 i dag. Utrolig hvor mye tøffere det er mentalt etter å ha mistet. Vet altfor mye om hva som kan gå galt, så det er vanskelig å slappe av
 
8+2 i dag. Utrolig hvor mye tøffere det er mentalt etter å ha mistet. Vet altfor mye om hva som kan gå galt, så det er vanskelig å slappe av
Ja, det kan jeg forestille meg. Kjenner på det selv at bekymringene for neste gang er større enn hva de var sist. Og jeg følte jeg bekymret meg MYE sist. :p

Prøver å trøste meg med at oddsen for at det skal skje noe galt igjen er ennå mindre enn sist, har jeg hørt.
 
Jeg mistet i februar min lille etterlengtede spire da jeg var gått 14 uker. Det eneste jeg vil er å bli gravid igjen, det er et stort savn som ikke kan bli fylt før det.

Men jeg går nå og venter på at mensen skal komme slik at vi kan begynne å prøve på nytt. Men føler jo aldri den kommer.

Nå har det gått fire uker og to dager siden den dagen jeg mistet. Hvor lenge måtte dere andre vente før dere fikk mensen tilbake?


Mista også litt før slutten av februar. Venter spent på mensen, kanskje vi får samtidig hehe. Den er nok på vei bare vent å se innen neste mnd så er den her. Gleder meg, har aldri gledet meg til mens men nå setter jeg virkelig pris på det.
 
Sender dere en god klem alle sammen her inne ❤️
 
Jeg mistet før uke 12 men vi hadde samleie med engang blødningen stoppet. Ble gravid samme månende! Ville ha prøvd med engang. :D Nå er tulla våres 8uker ♥
 
Mistet i uke 18 i Midten av januar. Måtte ha utskraping 2,5 uke etterpå. Fikk mensen/blødning ca 5 uker etterpå den som varte i 2,5 uke og ble gravid når den stoppet. Nå er jeg 5 uker på vei.
:)
 
Sender dere en god klem alle sammen her inne ❤️
God klem tilbake ❤️

Så godt å høre de positive historiene deres som har blitt fort gravid igjen :) Jeg har tr nå. og regner med den er ferdig anytime nå. Neste helg har jeg etter beregningen eggløsning, men tenker vi prøver i uken og over helgen og for å være sikker. Håper den sitter snart. Jeg verker ❤️ :p
 
Trekker ned snittet jeg da... Mistet i MA i uke 16, er ikke blitt gravid igjen, pp 20 etter MA
 
Ble også gravid mnd jeg mista med ivf. Skulle egentlig vente en syklus men... Ble gravid igjen men på akkurat samme tid fikk jeg sterke smerter å fossblødde så trodde jeg mistet igjen.. Nå har jeg en herlig gutt på 7 mnd:). Rar den kroppen ja...
 
Back
Topp