Mistet… Igjen..

emhanse

Flørter med forumet
Her har det gått galt igjen… Noen som kan overta termintråden? Vet ikke hvordan man bytter «trådeier».. Ser at jeg uansett har mistet tilgangen til redigering av listen, så da melder jeg meg ut… Den som overtar må da også ta meg bort fra listen og redigere de to siste innleggene… Hadebra damer, heier på dere videre!
 
Her har det gått galt igjen… Noen som kan overta termintråden? Vet ikke hvordan man bytter «trådeier».. Ser at jeg uansett har mistet tilgangen til redigering av listen, så da melder jeg meg ut… Den som overtar må da også ta meg bort fra listen og redigere de to siste innleggene… Hadebra damer, heier på dere videre!
Ånei, så utrolig vondt og trist å høre! Ta vare på deg selv ❤️ Lykke til videre ❤️
 
Ånei! Så utrolig leit å høre! :Heartpink Kan jeg spørre hvordan du fikk vite at det hadde gått galt?SA/MA?

Jeg kan godt ta over redigeringen av terminlisten. @Forumansvarlig Kan du hjelpe meg?
 
Ta vare på deg selv, sender deg en varm klem :Heartred
 
Uff, så leit. Ta vare på deg selv:Heartred
 
Så vondt og trist. Trøsteklem til deg :Heartred
 
Så vondt ❤️ du som var kommet så lange :(
Hvordan merket du det? Har du vært på tidlig ul ?
 
Her har det gått galt igjen… Noen som kan overta termintråden? Vet ikke hvordan man bytter «trådeier».. Ser at jeg uansett har mistet tilgangen til redigering av listen, så da melder jeg meg ut… Den som overtar må da også ta meg bort fra listen og redigere de to siste innleggene… Hadebra damer, heier på dere videre!
Her å:( igår sender deg masse tanker og klemmer hilsen en som har det helt likt som deg
 
Her har det gått galt igjen… Noen som kan overta termintråden? Vet ikke hvordan man bytter «trådeier».. Ser at jeg uansett har mistet tilgangen til redigering av listen, så da melder jeg meg ut… Den som overtar må da også ta meg bort fra listen og redigere de to siste innleggene… Hadebra damer, heier på dere videre!
Jeg føler virkelig med deg:Heartred
 
Stor klem :Heartred

Ser ut som det ikke går veien her heller. Var på UL pga mindre symptomer og en blødning i går, og ser ut som MA. Skal på ny UL neste uke men legen ga oss bare 10% sjanse for suksess.
 
Det er så vondt når dette skjer! Jeg ble sykemeldt forrige uke pga småblødninger og mistanke om truende abort. Blødningen tok seg opp mot helgen og jeg skjønte hvilken vei det kom til å gå. Mistet håpet helt. På mandag var jeg hos legen igjen, og da begynte jeg å styrtblø mens jeg var der og alt kom. Grusomt. Skulle vært 9+4 den dagen. Ta vare på dere selv, dere som har mistet❤️. Og dere andre: jeg heier på dere og masse lykke til med semptemberskattene❤️
 
Det er så vondt når dette skjer! Jeg ble sykemeldt forrige uke pga småblødninger og mistanke om truende abort. Blødningen tok seg opp mot helgen og jeg skjønte hvilken vei det kom til å gå. Mistet håpet helt. På mandag var jeg hos legen igjen, og da begynte jeg å styrtblø mens jeg var der og alt kom. Grusomt. Skulle vært 9+4 den dagen. Ta vare på dere selv, dere som har mistet❤️. Og dere andre: jeg heier på dere og masse lykke til med semptemberskattene❤️
Så utrolig trist! :( Jeg sender deg en stor klem! :Heartpink Skal jeg stryke deg fra listen?
 
Back
Topp