Mister?

Elvi

Blir kjent med forumet
Hei!
Litt stresset for at jeg mister nå, fått litt brunt utflod på papiret, ikm i dag eller i morgen. Har hatt noe stikkinger i ene siden av livmor men ikke menssmerter.. Noen med erfaring? Har aldri blødd/hatt brun utflod ved tidligere svangerskap..
 
Hei!
Litt stresset for at jeg mister nå, fått litt brunt utflod på papiret, ikm i dag eller i morgen. Har hatt noe stikkinger i ene siden av livmor men ikke menssmerter.. Noen med erfaring? Har aldri blødd/hatt brun utflod ved tidligere svangerskap..
Kan være rester etter festing av egg fks
 
Hei!
Litt stresset for at jeg mister nå, fått litt brunt utflod på papiret, ikm i dag eller i morgen. Har hatt noe stikkinger i ene siden av livmor men ikke menssmerter.. Noen med erfaring? Har aldri blødd/hatt brun utflod ved tidligere svangerskap..
Dette må være vanskelig for deg :Heartred
Har lite erfaring med å miste så tidlig, men da jeg mistet sist 11+6, fosteret hadde dødd uke 9 en gang, hadde jeg litt brun utflod og litt stikkende smerter før det tok seg opp. Jeg ble veldig bekymret og kjent på meg at noe var galt selv om folk her inne på forumet samt jordmor på telefon prøvde å berolige meg.

Dette var nok ikke det du ville høre og jeg håper så inderlig at det bare er noen skjøre slimhinner eller noe annet ufarlig på ferde her:smiley-angelic001
Som @Malskj12 sier kan det være rester etter en tidligere blødning. Brunt blod er som kjent lik gammelt blod.
Hold oss oppdatert. Sender deg gode tanker:Heartred:Heartred:Heartred
 
Ikke noe erfaring her heller, men sender deg mange gode tanker! :Heartbigred
 
Krysser fingrene for at det var som for meg: 12 dpo hadde jeg litt brun utflod som jeg trodde var tegn på TR, men så kom det ikke noe mer og dagen etter fikk jeg positiv test - dette er en drøy uke siden nå :) Hadde også bittelitt kramper/stikninger de dagene rundt der, men ikke noe voldsomme greier.
 
Skjønne at du blir engstelig, men kan bare være en festeblødning også. Krysser fingrene for det
 
Hei!
Litt stresset for at jeg mister nå, fått litt brunt utflod på papiret, ikm i dag eller i morgen. Har hatt noe stikkinger i ene siden av livmor men ikke menssmerter.. Noen med erfaring? Har aldri blødd/hatt brun utflod ved tidligere svangerskap..
Hei! Jeg er 5+5 i dag. Natt til 30. desember begynte jeg å blø ganske kraftig. Helt friskt blod. Var på legevakta men de sa bare at jeg måtte til fastlegen tirsdag 2.1. Den natta sov jeg med bind, og det var helt rent da jeg våknet. Kun litt brunlig på papiret på morgenen, fortsatt ingen smerter. Jeg var sikker på at vi mistet, men siden det ga seg så fort hadde jeg fortsatt håp. På tirsdag denne uka ringte jeg fastlegen for å få hastetime. Jeg hadde begynt å fossblø igjen, og denne gangen var det enda mer enn på fredagen. Hadde ingen smerter nå heller, men blødde masse! Var helt sikker på at det gikk galt. Tok blodprøver tirsdag og i dag, og ventet på svar om at hcg sank og at abort var et faktum. MEN i ettermiddag fikk jeg svar på prøvene. HCG hadde doblet seg siden tirsdag, og jeg er fortsatt gravid!

Så det jeg vil frem til er at det kan gå bra også❤️
 
Hei! Jeg er 5+5 i dag. Natt til 30. desember begynte jeg å blø ganske kraftig. Helt friskt blod. Var på legevakta men de sa bare at jeg måtte til fastlegen tirsdag 2.1. Den natta sov jeg med bind, og det var helt rent da jeg våknet. Kun litt brunlig på papiret på morgenen, fortsatt ingen smerter. Jeg var sikker på at vi mistet, men siden det ga seg så fort hadde jeg fortsatt håp. På tirsdag denne uka ringte jeg fastlegen for å få hastetime. Jeg hadde begynt å fossblø igjen, og denne gangen var det enda mer enn på fredagen. Hadde ingen smerter nå heller, men blødde masse! Var helt sikker på at det gikk galt. Tok blodprøver tirsdag og i dag, og ventet på svar om at hcg sank og at abort var et faktum. MEN i ettermiddag fikk jeg svar på prøvene. HCG hadde doblet seg siden tirsdag, og jeg er fortsatt gravid!

Så det jeg vil frem til er at det kan gå bra også❤️
Med fare for å vøre negativ... Jeg hadde dobling og blødning forrige graviditet. Dessverre klarte de ikke å finne foster på UL og konklusjonen ble BO etter 5 uker med undersøkelser...
 
Hei! Jeg er 5+5 i dag. Natt til 30. desember begynte jeg å blø ganske kraftig. Helt friskt blod. Var på legevakta men de sa bare at jeg måtte til fastlegen tirsdag 2.1. Den natta sov jeg med bind, og det var helt rent da jeg våknet. Kun litt brunlig på papiret på morgenen, fortsatt ingen smerter. Jeg var sikker på at vi mistet, men siden det ga seg så fort hadde jeg fortsatt håp. På tirsdag denne uka ringte jeg fastlegen for å få hastetime. Jeg hadde begynt å fossblø igjen, og denne gangen var det enda mer enn på fredagen. Hadde ingen smerter nå heller, men blødde masse! Var helt sikker på at det gikk galt. Tok blodprøver tirsdag og i dag, og ventet på svar om at hcg sank og at abort var et faktum. MEN i ettermiddag fikk jeg svar på prøvene. HCG hadde doblet seg siden tirsdag, og jeg er fortsatt gravid!

Så det jeg vil frem til er at det kan gå bra også❤️
Oi dette må ha vært vanskelig ♥️
Håper du slipper flere sånne hendelser
Og tusen takk for at du delte har ikke skjedd noe mer her så jeg er forsiktig optimistisk
 
Hei!
Litt stresset for at jeg mister nå, fått litt brunt utflod på papiret, ikm i dag eller i morgen. Har hatt noe stikkinger i ene siden av livmor men ikke menssmerter.. Noen med erfaring? Har aldri blødd/hatt brun utflod ved tidligere svangerskap..
Jeg har hatt brunlig utflod i rundt 2 uker og fersk blødning i 3 dager. Ble påvist hjerterytme på TUL til tross for dette. Viser seg at jeg har et hematom, som ikke er farlig. Håper det kan være til trøst. Jeg var kjemperedd, men føler meg mye tryggere nå. Opplevde ingenting som dette i første svangerskap. Har fått beskjed om at blødninger/brunlig utflod som regel er ufarlig med mindre det er enorme mengder og/eller smertefullt (utover vanlig svangerskapsmurringer).
 
Back
Topp