Mister?

T.C

Flørter med forumet
Hei☺️ Noen av dere har kanskje allerede lest innlegget mitt om at jeg på tidlig ultralyd ble satt tilbake 3 uker og 2 dager forrige fredag.. Bare det i seg selv er jo et dårlig tegn. I går kveld hadde jeg en bitteliten blødning på papiret, men jeg har ikke hatt noen ting etter dette. Jeg tror nok jeg mister, men synes det er så rart at jeg ikke blør mer? Dere som har mistet- tok det lang tid før den ordentlige blødningen kom etter den aller første spottingen? Håper ikke det tar for lang tid om jeg mister.. Synes alt dette er så trist og ubehagelig Skal på ul igjen i morgen for å se om embryoet hadde utviklet seg fra forrige uke..

Jeg hadde en MA for 1,5 år siden. Der spotta jeg litt lyse rosa til og fra og utviklingen stoppa ca uke 7-8. Blødningen starta ikke av seg selv så da måtte jeg på sykehuset for å få tabletter for å sette igang utdrivingen. Men dette gjør de ikke før de har sjekka nøye om det er liv eller ved avtale om planlagt abort. Så du får nok vite i mårra på ulttralyden hva som skjer videre :Heartred Ikke alltid kroppen starter blødningen på egenhånd men da får man hjelp. Håper alt viser seg å være bra med lille i morgen:Heartred

Uff føler så med deg :Heartbigred Har hatt SA og MA, begge ganger tok blødningen seg opp litt og litt. Gikk senere ved MA. Var på sjekk og skulle komme tilbake for innleggelse etter 2 dager, men måtte dra inn før da jeg fikk rier. Så man vet ikke hva kroppen fikser selv og ikke.
Siden du blør mer har nok kroppen satt igang… Men tipper du får hjelp av piller. Kjenner ikke til det du beskriver dessverre. Håper det går «fort» for deg, forferdelig prosess å være i.

Tusen takk for svar❤️ Nå blør jeg ganske mye mer, og er uggen i kroppen. Litt småkvalm og hetetokter, er dette vanlig med sa?
Kjenner meg igjen i dette fra siste SA jeg hadde, dessverre :Heartred Håper det går bra med deg og at du blir godt tatt vare på :Heartred

Hvordan går det med deg? Skjønner at dette er fryktelig tøft :( Bruk folk rundt deg, snakk masse om det. Det hjalp meg i mine tre SA/MA.

Sender deg en god og lang klem❤️

Dere er så gode og fine alle sammen❤️ Tusen takk for omtanke! Vi var på ultralyd igjen for i forgårs, og fikk beskjed om at embryoet ikke hadde utviklet seg i det hele tatt og hjertet hadde sluttet å slå.. mest sannsynlig rett etter ultralyden uken før. Ble henvist til sykehuset, og de synes ikke at det så ut til at det var på vei ut med en gang. Har derfor fått tabletter nå, så nå fossblør jeg og har kjempe vondt det gikk dessverre ikke veien denne gang..

Sender deg mange styrkeklemmer :Heartred

Sender deg mange, mange trøsteklemmer❤️❤️❤️

Back
Topp