Mister vi barnetrygden?

Lilletrille

Gift med forumet
for august og september når vi ikke har sendt inn kontonr enda?[&:]
Har bare ikke fått somlet oss til det, men skal kjøpe frimerker idag...Må sendes i posten nemlig, teite NAV![:'(]

tror du får det etterbetalt...

Jeg tipper at du får det på utbetalingskort i slutten av september, men vet ikke 100 % sikkert hvordan rutiner NAV har.

jeg fikk det på giro istedet bare, så fikk det når jeg skulle likevel [:)]

vi fikk barnetrygd for august/september på utbetalingskort i forige uke.

hva er utbetalingskort? giro?[:)]

ORIGINAL: Lilletrille

hva er utbetalingskort? giro?[:)]

Vet ikke om det kalles det, men er et ark du får i postkassen. Du skriver under og tar det med til posten/banken din eller sender det til banken din slik at konto kan godskrives.

Oki. Da trenger jeg sikkert ikke stresse med det da[:)]

ORIGINAL: Lilletrille

for august og september når vi ikke har sendt inn kontonr enda?[&:]
Har bare ikke fått somlet oss til det, men skal kjøpe frimerker idag...Må sendes i posten nemlig, teite NAV![:'(]

takk... har også helt glemt det.. godt du minner på meg;)

Måtte vi sende inn noe uansett? Husker ikke om jeg sendte inn noe jeg. Har ikke fått noe trygd enda og han ble født i juli. Men har ikke store troen på nav da. De driver å sender pengene mine rundt i hytt og pine og så må jeg jobbe for å få dem til rett sted. Sender vel barnetrygden til svigers sin konto[;)]

man kan bare registrere ett kontonummer hos nav,så får du perm.penger derifra,kommer barnetrygden inn på samme kto .:)

ORIGINAL: Hønepøne09

Måtte vi sende inn noe uansett? Husker ikke om jeg sendte inn noe jeg. Har ikke fått noe trygd enda og han ble født i juli. Men har ikke store troen på nav da. De driver å sender pengene mine rundt i hytt og pine og så må jeg jobbe for å få dem til rett sted. Sender vel barnetrygden til svigers sin konto[;)]

Så lenge du har fått permisjonspenger trenger du ikke å bekymre deg, da har de kontonummeret ditt (eller dvs. sikkert lurt å ringe å høre i alle tilfeller siden det er NAV vi snakker om.....). 

ORIGINAL: snulle

ORIGINAL: Hønepøne09

Så lenge du har fått permisjonspenger trenger du ikke å bekymre deg, da har de kontonummeret ditt (eller dvs. sikkert lurt å ringe å høre i alle tilfeller siden det er NAV vi snakker om.....). 

De har kontonummeret mitt til foreldrepenger og sier at det står hos dem at pengene skal inn der, allikevel sender de dem til arbeidsgiverene og så må jeg jobbe med å få dem fra de. Har ikke fått augustpengene enda. Men siden de har sagt at neste betaling skal komme rett (les: de kommer til å sende neste også feil) så må jeg nok inn igjen uansett og kan sjekke da. Når skal jeg egentlig begynne å få trygd?

Back
Topp