Mister symptomer

cao

Forelsket i forumet
Noen her som ikke har så mye symptomer lengere.
Merker absolutt ingenting, er uke 6 til torsdagen. Blir litt småbekymret da...

Hei hei

Jeg har ikke hatt noen symptomer[&:] uten att jeg ikke har fått mensen da, men det er det eneste symptomet jeg har[:D]
Litt bekymret jeg også... Men samtidig så er det jo veldig greit å ikke være dårlig.. [:D]

ORIGINAL: stomperud

Hei hei

Jeg har ikke hatt noen symptomer[&:] uten att jeg ikke har fått mensen da, men det er det eneste symptomet jeg har[:D]
Litt bekymret jeg også... Men samtidig så er det jo veldig greit å ikke være dårlig.. [:D]

Absolutt veldig godt å ikke være dårlig [:)]
Jeg har bare hatt veldig til stikking i magen, og nå er de helt borte [&:]

ORIGINAL: cao

Noen her som ikke har så mye symptomer lengere.
Merker absolutt ingenting, er uke 6 til torsdagen. Blir litt småbekymret da...

Hvis du har mistet symptomene, og ikke har merket dem på flere dager, så tror jeg at jeg ville ha ringt til legen jeg. Ikke morsomt å gå å bekymre seg!! Fører ikke til noe godt det! Det kan være HELT NORMALT å merke mindre av symptomene, men det er kanskje like greit å få høre det av legen og evt få en tidlig UL eller lignende!!

Lykke til!! Regner med dette går helt bra jeg!! [:)]

Har nesten ikke hatt symptomer etter jeg tok testene... men jeg har mye ubehag/ømme bryster, og uggen i magen...
men finnes ikke bekymret for å miste faktisk.. er jo redd, men ikke bekymret

helt normalt å miste symptomer.
men bedre å snakke/ringe legen en gang for mye enn en gang for lite:)

Er i uke 6, og har knapt merket stort til plagsomme symotomer.
Er en del trøtt, samt ømme bryster og det er det store og det heler.
Så lenge du ikke har noen form for blødninger eller smerter, tror jeg ikke du trenger å være bekymret.
Nyt heller å slippe symptomene så lenge det varer! :-)

ORIGINAL: mageboeren

Er i uke 6, og har knapt merket stort til plagsomme symotomer.
Er en del trøtt, samt ømme bryster og det er det store og det heler.
Så lenge du ikke har noen form for blødninger eller smerter, tror jeg ikke du trenger å være bekymret.
Nyt heller å slippe symptomene så lenge det varer! :-)

Så godt å høre mageboeren at det er flere som har det sån [:)]
Hører jo om alle som har forskjellige symptomer, og når jeg ikke sitter med en eneste symptom. Tisser kanskje noe mer enn vanlig men det er det.
Så får bare nyte det [:)]

Høyst normalt at symptomer kommer og går.
Ingen grunn til bekymring i seg selv.

Positiv test er det beste symptomet en kan ha, resten trenger vi ikke[:)] Like normalt å ikke ha særlig symptomer som å ha det. Selv sitter jeg her uten et eneste symptom og lurer på hvor de ømme puppene blir av..[;)]

Back
Topp