Mister nå, akkurat i uke 12

Nefie

Blir kjent med forumet
Himmelbarn
Følte at noe var galt for en ukes tid siden. Litt blod på do papiret i 3 dager. Legevakt igår, henvisning til UL idag, som viste fostersekk uten noe inni. Stor fostersekk. Ca kl 19 kom det masse blod og gelé lignende kake, føltes som om noen kastet en bøtte med veske nedover bena mine. Har siden da hatt 4-5 do besøk i timen med gelé klumper på ca en appelsin størrelse + vanlig friskt blod. Har rie lignende smerter i korsrygg.

Er dette normalt?

Føler at jeg blør så mye. Har fått tak i sånne store voksen bleier og byttet 4 ganger allerede.

Har ikke fått noe medisiner, for lege ville ha meg tilbake på kontroll til tirsdag for å se at HCG nivået gikk nedover.
 
Så lei å høre :(
Det er helt normalt med så mye når du har kommet så langt. Siden fostersekken er tom så er det kanskje ekstra mye fostervann der også. Jeg blødde i 5 dager etter en MA i uke 12. Det blir ikke så mye etter første døgnet. Be om å få en ny ul sjekk om en uke eller to for å sjekke om alt er ute. For meg tok det ca 5 uker før all hcg var ute av kroppen og jeg ikke lengte testet positivt. Lykke til og husk å ta tiden til hjelp. Det blir noen tøffe dager fremover så husk å ta vare på deg selv.
 
Hei, jeg mistet natt til lørdag forrige uke. Var da i uke 17+3 ...
Igår var siste dag med litt blødning, så føltes som en vanlig menstruasjon for min del, bortsett fra den dagen jeg mistet :( Det var så langt fra vanlig ... Ta vare på deg og dine og la de ta vare på deg:Heartred
 
Jeg mistet også i uke 12, og de første 48 timene (spesielt de første 24) blødde jeg helt enormt mye. Var på do flere ganger i timen for å skifte bind. I tillegg hadde jeg mye smerter, og hele opplevelsen var utrolig vanskelig...

Vær sterk, når den verste blødningen gir seg så blir det samtidig litt lettere å takle, og man klarer etterhvert å fokusere på andre ting.

Sender deg en god klem <3
 
Back
Topp