Mister motet

frøken

Glad i forumet
Har lest så mange steder at det er så lite som 27% sjanse for og lykkes med IVF. Blir helt motløs. Det betyr at det er 73% sjans for IKKE og lykkes. Æsj, noen som har noen solskinshistorier for å muntre opp en vårdeppa frøken?

7 av 10 blir gravide av de som er til behandling i Porsgrunn[:D] synes det er ganske bra....

Hei !!! Når vi gikk igjennom IVF fikk vi vite at det var kun 20 % sjanse vi...  Du må ikke tenke så negativt... Jeg er hellig overbevist at psyken og det mentale spiller en veldig stor rolle midt oppe i det man går igjennom. Vi hadde først AIH forsøk som ikke gikk i det hele tatt. Endte med exu... Ikke gøy hele sommerferien ble spolert pga det... men så i sept fikk vi IVF og da var vi optimistiske og hadde bestemt oss for at dette skulle gå vår vei... Det var liksom vår tur nå mente vi.. Og så langt har det gått veldig bra er nå i uke 28 og har en helt normal og frisk baby i magen som bare skal bli større.
Lykke til og opp med humøret.. Det har lykkes for veldig mange andre så hvorfor ikke dere??

ORIGINAL: kate

7 av 10 blir gravide av de som er til behandling i Porsgrunn[:D] synes det er ganske bra....

Fikk vi og høre [:D] Og de sa at det er flere som lykkes på 1. forsøk enn de som mislykkes....sånn generelt tror jeg [:)]

Her kommer en oppmuntring!!!
Vi fikk beskjed om at prosenten var over 35% da vi skulle igang.....

Vi fikk full klaff på første forsøk;Har nå tvillinggutter på 3,5 år ;-)

Så det er MULIG!!!!!!!!!

Men husk; TENK POSITIVT!!!!!! Ikke fokuser på de % som ikke klaffer...

Lykke til[:)]

Takk, alle sammen, jeg trengte litt oppmuntring[:)] Jeg er ved litt bedre mot nå. Så nydelig baby, Nesing[;)]

%ene varierte sa de til meg..Avhengig av alder, og andre omstendigheter.>Sjansene ble mindre jo eldre man er..

Men haaper saa klart paa det beste..[;)]

Du må ikkje miste motet!! Sjølv om eg forstår deg veldig godt!! Eg er litt nede for tida sjølv, men me klorer oss fast, og klatrer tilbake på det positive trinnet på stigen ikkje sant!!! [:)]

ORIGINAL: kate

Det høres positivt ut! Ble litt lettet her jeg å nå...tjihi[;)]

Vi fikk høre at det er rundt 35% par førsøk..men alt er relativt i forhold til alder og parets situasjon...Vi fikk også klaff på første førsøk..Ikke gi opp!!!

Glem statestikken!

Veldig mange lykkes på første forsøk. Vi har MYE større sjanse for å lykkes per IVF forsøk, enn på den tradisjonelle måten. Jeg er 30 uker gravid etter 1.IVF forsøk. Hittils ser alt veldig bra ut. [:D]

Se positivt på dette, nå er det endelig din tur til å lykkes!
Lykke til!!!

Back
Topp