Mister mest sannsynelig no :(

Drizza79

Blir kjent med forumet
Er med tungt hjerte eg skriver dette her. SA herjer med kroppen min. Eg begynte å blø litt (spottblø) lørdags morgen, tok seg litt opp utover dagen. Ringte legevakta, men dem hadde ikke noe positivt å si, blei bare mere mørk i tankene siden eg er 37 år og har hatt sa 3 ganger før, men med sterke smerter. I går (Søndag) Var blødninga litt sterkere og med slim(utflod) kjøpte en RFSU test og den bruker å ta opp til 3 min før den viser seg positiv med meg, men denne gangen tok det ca 10 sek. Fikk et lite håp da. Når eg stod opp i dag forstod eg at det håpet er ute da eg blør masse. Gidder ikke ringe legen min da eg har slike ryggsmerter at eg vill ikke klare å gå ned til bussen da samboeren min er på arbeid. Det rare er at eg våknet med super ømme bryst i natt (nesten melkespreng ondt) og dem er fremdeles onde.

Huff, så trist hvis det er det som skjer. [emoji173]️

Varme tanker sendes til deg[emoji173]️ Har selv hatt 4 sa.. Det er ikke noe kjekt[emoji25] Men med min andre jente hadde jeg mye blødninger fra uke 7- uke 15...

Uff, trist å høre :( Og du har måtte gå gjennom dette tre ganger... :( Må være en årsak, legen din må kunne finne ut hvorfor så du slipper flere slike påkjenninger.
Godt å høre at det har gått bra før, du har en sønn?
Ring og bestill time hos fastlegen din til en dag du føler deg bedre, så kommer du vel sikkert rett inn på sykehuset og får tatt en tidlig ultralyd?

Det var leit å lese. Ta vare på deg selv:Heartred

Hadde en lang prat med gyn/jordmor han kunne ikke forstå at livmormunn er lukket under heile sa. Der var tydelig spor, men en tom plommesekk. Han sa at eg skal sta og ta nye prøver om en uke for han frykter svangerskap utenfor livmor men også for at eg ikke var kommet så langt at ting ville vise. Hadde sky høgt hcg nivå og med så lite tegn att på graviditet er det ganske uvanlig. Kjæresten min og sønnen min tok det veldig tunkt. Er i fin form bortsett fra litt magesmerter. Tusen takk for all omtanke Lykke til til dokker som venter i desember Er desember barn selv eg.

Back
Topp