Mister masse hår!

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Hvordan går det med håret deres? Her begynner det å bli høye viker (lekkert...), og det er hår overalt! Håper det gir seg snart... ;)

Røyter litt, men ikke noe ekstreme forhold enda :p

Februar-14 mamma <3

Helt ekstremt her... Har viker i mange måneder. Hadde jeg hatt tynt hår hadde jeg vært skalla nå

Sent from my iPhone using BV Forum

Røyter masse og har gjort det i flere måneder. Bra jeg har tjukt hår!

Mister masse hår!! Heldigvis har jeg nok å ta av!

Lillegutt 5/3-14 <3

Jeg røyter som en gal.. Gruer meg til hver gang jeg skal dusje, for jeg fyller dusjkabinettet med hår :/ Hadde jeg bare hatt tykt hår fra før av så skulle jeg ikke sagt noe. Har endelig klart å spare håret langt, men om røytinga fortsetter må jeg nok klippe en del av det når jeg skal til frisøren igjen neste mnd.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har alltid røyta jeg, føler ikke det er noe mer nå

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har det endelig begynt å bli bedre:) hun er 6mnd så det kommer nok til å stoppe snart hos dere også:) har begynt å få søte korte hår ved hårfeste rundt hodet:p hehe

Celia 11.01.14

Her har det begynt å roe seg litt. Har store viker, så ikke like fint å ha håret i hestehale :P
Jeg har begynt på folat (igjen), da det vistnok skal hjelpe....

Røyte som normalt her ;) så mister ikke mye har så tykt hår så hadde vel egentlig ikke gjort noe å mistet litt :p er så varmt med så mye hår :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Her har det begynt å roe seg litt. Har store viker, så ikke like fint å ha håret i hestehale :P
Jeg har begynt på folat (igjen), da det vistnok skal hjelpe....
Jeg drikker øl da jeg har hørt b-vitamin hjelper.
Her er det heller ikke fint med hestehale. Men å ha løst hår med en baby som tar tak (og sitter igjen med en hårball i handa) og som er i veien når jeg bøyer meg og styrer på med baby og i denne varmen og så røyter jeg jo da overalt når det er løst. Vurdert å klippe pannlugg da, men det er også varmt.

Jeg drikker øl da jeg har hørt b-vitamin hjelper.
Her er det heller ikke fint med hestehale. Men å ha løst hår med en baby som tar tak (og sitter igjen med en hårball i handa) og som er i veien når jeg bøyer meg og styrer på med baby og i denne varmen og så røyter jeg jo da overalt når det er løst. Vurdert å klippe pannlugg da, men det er også varmt.

Går med hestehale/flette, men har den litt løs slik at håret ikke er stramt bakover.. Kan jo også bruker litt fikse hårbånd :) Det går heldigvis over med tiden, så beskymrer meg ikke så mye :) Ikke kler jeg pannelugg og ikke kan jeg drikke alkohol, så får ta tiden til hjelp...

Går med hestehale/flette, men har den litt løs slik at håret ikke er stramt bakover.. Kan jo også bruker litt fikse hårbånd :) Det går heldigvis over med tiden, så beskymrer meg ikke så mye :) Ikke kler jeg pannelugg og ikke kan jeg drikke alkohol, så får ta tiden til hjelp...
Alkoholfritt :D regner med Mrs.Lutz ikke bælmer ned med alkohol da hun fullammer hehe ;)

Februar-14 mamma <3

Alkoholfritt :D regner med Mrs.Lutz ikke bælmer ned med alkohol da hun fullammer hehe ;)

Februar-14 mamma <3

Kan ikke drikke alkoholfritt øl heller pga gluten... Så glemmer at det finnes :P Går jo fint ann å ta seg et glass øl/vin selv om man ammer.. Tenkte det kanskje var det hun gjord :) Trodde ikke hun bælmer nedpå :)

Jeg drikker alkoholfritt!! :) Men tåler man ikke gluten hjelper jo ikke det...
Jeg synes det er så vanskelig å få til noe fint og løst. Og nå som det er så varmt så blir jeg enten svett ellwr så bader jeg og da ligger håret klistra :p

Mister helt ekstreme mengder her også, har holdt på noen uker nå.. Ikke bare er sluket i dusjen fullt, men jeg grer ut like mye etterpå! Går med det oppsatt hele tiden for å unngå å spre disse lange hårene overalt. Finner dem på babyen, i bleien og viklet rundt fingrene hennes. Noe dritt!

• Liker
Reactions: EJ
Tar daglig øl-gjær tabletter. Så røyter svært lite. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: BMC
Mister helt ekstreme mengder her også, har holdt på noen uker nå.. Ikke bare er sluket i dusjen fullt, men jeg grer ut like mye etterpå! Går med det oppsatt hele tiden for å unngå å spre disse lange hårene overalt. Finner dem på babyen, i bleien og viklet rundt fingrene hennes. Noe dritt!

Samme her! Hun har alltid hår på fingrene, og så plutselig at vogna ikke har sluppet unna heller. ;) Jeg har halvlangt som ikke blir så fint i strikk dessverre. Kjøpe inn hårnett kanskje! ;) ;)

Back
Topp