Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg drikker øl da jeg har hørt b-vitamin hjelper.Her har det begynt å roe seg litt. Har store viker, så ikke like fint å ha håret i hestehale
Jeg har begynt på folat (igjen), da det vistnok skal hjelpe....
Jeg drikker øl da jeg har hørt b-vitamin hjelper.
Her er det heller ikke fint med hestehale. Men å ha løst hår med en baby som tar tak (og sitter igjen med en hårball i handa) og som er i veien når jeg bøyer meg og styrer på med baby og i denne varmen og så røyter jeg jo da overalt når det er løst. Vurdert å klippe pannlugg da, men det er også varmt.
Sent from my iPhone using BV Forum
AlkoholfrittGår med hestehale/flette, men har den litt løs slik at håret ikke er stramt bakover.. Kan jo også bruker litt fikse hårbåndDet går heldigvis over med tiden, så beskymrer meg ikke så mye
Ikke kler jeg pannelugg og ikke kan jeg drikke alkohol, så får ta tiden til hjelp...
Alkoholfrittregner med Mrs.Lutz ikke bælmer ned med alkohol da hun fullammer hehe
Februar-14 mamma <3
Jeg drikker alkoholfritt!!Går med hestehale/flette, men har den litt løs slik at håret ikke er stramt bakover.. Kan jo også bruker litt fikse hårbåndDet går heldigvis over med tiden, så beskymrer meg ikke så mye
Ikke kler jeg pannelugg og ikke kan jeg drikke alkohol, så får ta tiden til hjelp...
Mister helt ekstreme mengder her også, har holdt på noen uker nå.. Ikke bare er sluket i dusjen fullt, men jeg grer ut like mye etterpå! Går med det oppsatt hele tiden for å unngå å spre disse lange hårene overalt. Finner dem på babyen, i bleien og viklet rundt fingrene hennes. Noe dritt!
Sent from my iPhone using BV Forum