Mister litt piffen..

MalinDalin

Forumet er livet
Etter samtale med UDI har jeg blitt informert om at søknadstiden på fam visum er på 14 mndr! Og man har ikke krav på besøksvisum i søknadsperioden. Jeg har jo ikke mulighet til å komme hit heller, jeg må jo jobbe slik at jeg kan gi garanti papirer på forsørgelse! Så sønn og far får ikke sett hverandre på 14 mndr! Hva gjør jeg? Bli her har jeg hvertfall IKKE lyst til!

Ja, udi er noe for seg selv,

Men er mannen din i norge ? for hvis han er her så kan dere søke her...

Nei Tyrkia.... Så vi må vel bare vente. Kanskje det hjelper å ringe å mase??vet ikke jeg uff. Om vi begynner å søke i des er nadde over 2,5 år før vi går begynt familien vår i Norge! Faaan! Skulle ønske Tyrkia var med i eu!

skjønner at dere er frustrerte, men ble dere kjent i Norge?

Kjenner en jente, ved at de fikk barn så kon han letere til Norge , paret er fra Ageri

Det kan kanskje hjelpe å ringe å mase..

Uannsett så blir dere en lykkelig familie til slutt[:)]

Nei, vi møttes da jeg var au pair her. Har selv bodd i Tyrkia i 4 år.. Vet ikke helt hva vi skal gjøre jeg. Og alle søknader ble visst behandlet likt, man kommer ikke før 50 åringen som vil ha sin 22 år gamle kjærste til Norge lissom..

Gå inn på islam.no

der er det et forum for mange som venter på familiegjennforening, kanskje dere kan dele tips og råd :)

Lykke til

Har det blitt enda stengere med årene eller? Min tante traff min onkel da hun ferierte i Tyrkia, de endte opp med å gifte seg for så å bo endel år i Tyrkia før de flyttet til Norge... Mener at det ikke var så forferdelig mye de gikk gjennom da... 

Nye regler fra Jan 2010.. Pga mange proforma ekteskap. Men om de sier 14 mndr er vel det Max eller? Kan ta kortere tid også??

Ja, de har blitt veldig strenge, og det blir ikke lagt så stor vekt selv om man har barn

Før i tiden var det enklere å komme til landet...

Men det har seg slikt desverre at mange klarer å ødelge for mange... UDI har tendens til å dra alle over en kam...

Vet at det er vanskelig å hente menn fra Algeri, mange fra Algeri har giftet seg og deretter skilt seg like etterpå, ikke alle er like ...

Ble litt rotete..[8|]

Men alle kommer til norge når de har barn, 2 år er max....

2 år er veldig lenge, jeg vet, men det gåt fort.. [:)]

Back
Topp