Jrg føler at hele livet mitt går i knas... Jeg og mannen har 2 barn sammen, 2 og 5 år. Når vi er sammen alle 4 er alt fryd og gammen. Når vi er alene, er han sint på meg, hakker på meg, maser om at jeg må rydde/vaske etc. Han vil ikke ha sex med meg lengre. Jeg tar intiativ til sex ca, hver dag. Jeg savner et sexliv! Savner kjæresten!
Når jeg prøver å prate med han blir han bare mer sur, og ber meg gå vekk. Når jeg ringer han blir han sur dersom det ikke er veldig nødvendig...
Jeg har lyst til å gå min vei, men jeg føler at jeg elsker denne mannen, til tross for hvordan han oppfører seg...
Når vi legger oss om kvelden, dytter han meg vekk. Og jeg blir lei meg og begynner å gråte. Da jager han meg ut av rommet..
Har ikke fått kyss, sex eller klem på et par uker...
Hjelp...:-(
Når jeg prøver å prate med han blir han bare mer sur, og ber meg gå vekk. Når jeg ringer han blir han sur dersom det ikke er veldig nødvendig...
Jeg har lyst til å gå min vei, men jeg føler at jeg elsker denne mannen, til tross for hvordan han oppfører seg...
Når vi legger oss om kvelden, dytter han meg vekk. Og jeg blir lei meg og begynner å gråte. Da jager han meg ut av rommet..
Har ikke fått kyss, sex eller klem på et par uker...
Hjelp...:-(
. Fryktelig vond situasjon dere har havnet i, men samtidig må jeg si det er godt han har vett nok til ikke å oppføre seg så dårlig overfor deg når barna er tilstede. Barn tar lett etter foreldrene og deres oppførsel. Det beste rådet etter min mening er å kreve at han blir med på samtale på Familievernkontoret. Om dere skal redde forholdet, tror jeg det er helt nødvendig at dere får hjelp av en utenforstående som kan være med å sortere tankene deres. Dernest høres det ut som en god idé at dere får litt tid fra hverandre. Har du familie i nærheten som du kan bo hos for en periode? Ta med deg barna og få en pustepause. Skriver mer senere. Må ut for å følge minimannen til skolen.