Så fantastiskTok privat ultralyd i dag, utvendig. Og hjertet slo!!Bare så utrolig rart at de sterke symptomene har stoppet opp.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastiskTok privat ultralyd i dag, utvendig. Og hjertet slo!!Bare så utrolig rart at de sterke symptomene har stoppet opp.

Hei, det er så vondt å gå rundt med en bekymring om at det ikke har gått veien. Kan du kontakte fastlegen din for en rekvisisjon? Jeg fikk rekvisisjon av legen min for å ta kontroll hos Furst. Legen min var veldig forståelsesfull.
Huff, jeg skjønner så godt bekymringeneSynes ultralyd i uke 9 høres sent ut når du er så bekymret som nå. Jeg tror ikke jeg hadde klart å la være å bestille en privat UL på mandag, selv om det er helt idiotisk at du må betale for det selv fordi klinikken er rigid og teit. Greit nok at blodprøver kan være misvisende, men nå er du jo så langt på vei at det er masse de burde kunne se på en UL!? Hold oss oppdatert, i hvert fall
Og vil bare igjen minne om studien jeg refererte til - sjansen er minimal!!! Og som flere påpeker her - å miste symptomer er helt normalt
![]()
Samtidig som jeg fremdeles er livredd. Og kom på nå i ettertid at en hcg måling hadde jo absolutt vært greit å hatt i tillegg, som jeg også kunne tatt privat som noen foreslo over her. Hun tok ul utvendig, og sa det var fin og normal plommesekk, hjertet slo sterkt og raskt. Skulle ønske hun kunne garantere meg at det går bra
Håper ikke de fraværende symptomene nødvendigvis betyr at den utvikler seg feil, til tross for hjerteslag? (Sikkert ikke lurt at jeg starter en sånn tråd, men man kan jo bli smågal av å lese her inne på forumet). Uansett er vel hjerteslag en sterk indikasjon på at det kan gå veien? Håper det
Kanskje noen har lest studier på det..
Hjertet slo, og jeg er overlykkeligSamtidig som jeg fremdeles er livredd. Og kom på nå i ettertid at en hcg måling hadde jo absolutt vært greit å hatt i tillegg, som jeg også kunne tatt privat som noen foreslo over her. Hun tok ul utvendig, og sa det var fin og normal plommesekk, hjertet slo sterkt og raskt. Skulle ønske hun kunne garantere meg at det går bra
Håper ikke de fraværende symptomene nødvendigvis betyr at den utvikler seg feil, til tross for hjerteslag? (Sikkert ikke lurt at jeg starter en sånn tråd, men man kan jo bli smågal av å lese her inne på forumet). Uansett er vel hjerteslag en sterk indikasjon på at det kan gå veien? Håper det
Kanskje noen har lest studier på det..
![]()
Trenger ikke flere hcg-målinger, du, vettu! Du har en frisk og fin baby som vokser akkurat som den skal
Jeg vet så godt at det er vanskelig å tro på, men du skal bli mamma, du
Og ja, å se hjerteslag kombinert med den høye hcg-en du hadde på 17 dpo er definitivt en sterk indikasjon på vellykket graviditet! Jeg vil nesten gå så langt som å garantere at dette går bra
Det kan jeg selvfølgelig ikke, men det er faktisk ikke langt unna. Så når du bekymrer deg som verst, husk at sjansen er 99,99999% for at alt går fint 
Dette har jeg ikke lest noe forskning på
Men jeg vet jo at det er like normalt å være helt symptomfri, som å ha masse symptomer og/eller at de kommer og går!Hjertet slo! Så jeg håper hcg stiger som det skal også.

Alle klinikker skulle hatt fertilitetscoacher, jeg er sikker på man hadde følt seg tryggere og bedre ivaretatt som pasient dersom man fikk en slik oppfølging. Poenget mitt er vel egentlig at dere her på forumet fungerer litt som coacher, og dere «jobber» helt gratis og deler erfaringer, og kommer med råd, tips og støtte. Det er så viktig i en slik prosess, uansett hvordan det går!
Prøver å nyte det, og tenke positivt for både meg selv og den lille skattenTakk dere! Dere er godeAlle klinikker skulle hatt fertilitetscoacher, jeg er sikker på man hadde følt seg tryggere og bedre ivaretatt som pasient dersom man fikk en slik oppfølging. Poenget mitt er vel egentlig at dere her på forumet fungerer litt som coacher, og dere «jobber» helt gratis og deler erfaringer, og kommer med råd, tips og støtte. Det er så viktig i en slik prosess, uansett hvordan det går!
I dag så jeg rosa utflod igjen forresten, men veldig veldig lite. Har også kjent en god del stikking på begge sider i går og i dag. Men betrygger meg med at dette står i appen for denne uken: «Små blødninger kan forekomme tidlig i svangerskapet og trenger ikke innebære spontanabort. Rosa utflod tilhører det normale og er ingenting du skal bekymre deg for. Ordentlige blødninger kan trenge vurdering av lege, men også disse kan forekomme uten at det betyr at du aborterer. Om du er usikker, kontakt din jordmor». Så jeg forsøker å puste dypt med magen og grugleder meg til neste ultralydPrøver å nyte det, og tenke positivt for både meg selv og den lille skatten
![]()