Trekløver☘
Andre møte med forumet
Er 5+4 idag etter fryseforsøk. Går på progynova, lutinus, klexane og albyl-e.
Idag begynte jeg plutselig å blø..
Det har kommet masse blod når jeg har gått på do de to siste gangene, og jeg er livredd for at jeg mister
(
Sist jeg var gravid (ógså frys), hadde jeg småblødninger, og noen større frem til ca uke 7, men det gikk bra. Da brukte jeg kun lutinus og progynova, ingen blodfortynnende.
Eller dvs, det gikk fint frem til uke 19 da vi mistet lille skatten vår...<3
Kan det være at jeg blør ekstra mye nå, pga de blodfortynnende?? Huff, jeg blir så fortvilet og redd... Har ikke store smerter, men såpass mensmurringer at jeg tok en paracet. Sånn husker jeg det var sist ògså, bortsett fra at det ikke kom SÅ mye blod.
Er det noen som har opplevd noe lignende?
Idag begynte jeg plutselig å blø..
Sist jeg var gravid (ógså frys), hadde jeg småblødninger, og noen større frem til ca uke 7, men det gikk bra. Da brukte jeg kun lutinus og progynova, ingen blodfortynnende.
Eller dvs, det gikk fint frem til uke 19 da vi mistet lille skatten vår...<3
Kan det være at jeg blør ekstra mye nå, pga de blodfortynnende?? Huff, jeg blir så fortvilet og redd... Har ikke store smerter, men såpass mensmurringer at jeg tok en paracet. Sånn husker jeg det var sist ògså, bortsett fra at det ikke kom SÅ mye blod.
Er det noen som har opplevd noe lignende?
Det ga meg et lite håp om at lille eskimoen kanskje har klart seg, å håper av hele mitt hjerte at hcg har steget som det skal og at vi vil se et bittelite hjerte slå på neste ul!