Mister jeg?

Trekløver☘

Andre møte med forumet
Er 5+4 idag etter fryseforsøk. Går på progynova, lutinus, klexane og albyl-e.
Idag begynte jeg plutselig å blø..:( Det har kommet masse blod når jeg har gått på do de to siste gangene, og jeg er livredd for at jeg mister:((

Sist jeg var gravid (ógså frys), hadde jeg småblødninger, og noen større frem til ca uke 7, men det gikk bra. Da brukte jeg kun lutinus og progynova, ingen blodfortynnende.
Eller dvs, det gikk fint frem til uke 19 da vi mistet lille skatten vår...<3

Kan det være at jeg blør ekstra mye nå, pga de blodfortynnende?? Huff, jeg blir så fortvilet og redd... Har ikke store smerter, men såpass mensmurringer at jeg tok en paracet. Sånn husker jeg det var sist ògså, bortsett fra at det ikke kom SÅ mye blod.

Er det noen som har opplevd noe lignende?

Oi, så veldig trist å lese at dere mistet den lille skatten deres i uke 19 - hva var det som gjorde at den døde? Kan det ha noen sammenheng med tidligere blødninger?

Min skrekk er også at jeg skal begynne å blø - men jeg leser igjen og igjen at mange blør, uten at det er fare for den lille i magen, heldigvis! Jeg vet ikke om man lettere blør når man går på blodfortynnende medisiner, hvorfor går du på blodfortynnende?

Uff, her var det mange flere spørsmål enn svar, beklager det!
Skulle ønske jeg kunne komme med noen betryggende ord, men det kan jeg dessverre ikke. Bortsett fra at mange blør, uten at det er fare for den lille.

Kan du ta kontakt med klinikken dere tilhører og få en hastetime?
Ønsker deg og den lille alt godt!!!!

Grunnen til blødningene forrige gang, var nok pga lutinus/progynova og såre slimhinner, og hadde mest sannsynlig ikke noe med dødsårsaken å gjøre.

Ja, jeg har ógså lest om flere som blør og som det går bra med, og håper, frem til det motsatte er bevist, at det kan gå bra med oss også og at det er pga blodfortynnende at blødningen er så kraftig.

Skal kontakte lege asap i morgen tidlig, så får vi se hva de sier. Regner med de måler hcg med noen dgrs mellomrom, ettersom det nok er for tidlig med ul.

Takk for at du tok deg tid til å svare, og for gode ønsker<3

Lykke til. Jeg håper det viser seg at alt er bra. Jeg er 6+5 i dag en begynte å blø( men kun litt) .. Går på Lutinus og albyl e... Men jeg har ingen vondt. Har bestilt Tul neste mandag.
Sist jeg var gravid (natural) blødde jeg mye i uke 7 nesten som mens men alt gikk bra.. ( mistet i uke 20 )

Hei!
Han tok ul,men kunne ikke konstatere noe,da jeg bare er 5+5. Han kunne se en liten "klump" inni der, men umulig å si om det var abort på gang el om det fortsatt et håp.....:(
Har tatt blodprøve og målt hcg idag, ny time for å måle igjen på onsdag. Dersom hcg har sunket betraktlig, har det vært en abort..dersom det ikke er store endringer i hcg, ville gyn ha meg inn igjen på fredag.
Selv om det var umulig å si noe, kunne den kraftige blødningen være pga blodfortynnende jeg går på...men som sagt, kunne han ikke konstatere noe.

Huff, det er jammen langpining dette her:(

Håper at alt vil gå bra.
Jeg fikk beskjed å slappe av og vente til neste mandag for å finne ut hvis alt er greit . Mandag er jeg 7+6 så det er mulig for dem å se etter hjerte lyd.
Har fortsatt ingen vondt.. Kun brun spotting.
Nå det er kun å håpe at det er pga Lutinus og blodfortynnende.
Fra i morgen vil jeg ikke bruke Lutinus pinne. Kanskje det vil hjelper...

Så bra! Ja,slutt med pinnen,- forrige gang hadde jeg småblødninger/brunlig spotting helt fra før positiv test til ca uke 7 og tror det begynte såpass tidlig pga pinnen. Har ikke brukt pinnen i hele tatt denne gangen.
Å litt småblødning/brunlig spotting tror jeg du kan slappe helt av med:) Slimhinnene blir jo ekstra såre og ømfintlige av Lutinus.
Krysser fingrene for deg og håper alt går bra med den lille denne gangen!!

Så får jeg også PRØVE å slappe av et par dgr frem til svar på hcg, selv om det er ganske umulig å IKKE stresse...eller å miste motet etter en såpass kraftig blødning som jeg har hatt:(

Lykke til på mandag!!:)

Jeg hadde flere blødninger tidligere i svangerskapet. Blødde såpass mye at jeg våknet av at det rant om natta, og det varte over flere dager.

Spirene klamret seg fast.

Så ikke mist håpet.

Klem!

Å så skummelt med blødning! Det er helt forferdelig å oppleve!

Jeg ble gravid med frys og gikk på progynova, lutinus og klexane. Fossblødde 5+5, brukte flere badehåndklær for å tørke opp. Fant ikke hjertelyd eller så noe på ul samme dag. Men så sluttet det å blø og vi tok ny ul 6+4 eller noe, og hjertet slo! Fram til uke 12 hadde jeg flere store blødninger, men det har gått bra :-) 37+3 nå!

Fikk beskjed om at det kalles truende abort og har derfor fått løfte og stresseforbud hele svangerskapet og har fått svangerskapspenger. Stått på klexane hele veien.

Håper virkelig på gode nyheter for deg! Utrolig leit å høre om forrige svangerskap ❤️

Håper du oppdaterer oss. Krysset alt for deg!

Å så skummelt med blødning! Det er helt forferdelig å oppleve!

Jeg ble gravid med frys og gikk på progynova, lutinus og klexane. Fossblødde 5+5, brukte flere badehåndklær for å tørke opp. Fant ikke hjertelyd eller så noe på ul samme dag. Men så sluttet det å blø og vi tok ny ul 6+4 eller noe, og hjertet slo! Fram til uke 12 hadde jeg flere store blødninger, men det har gått bra :) 37+3 nå!

Fikk beskjed om at det kalles truende abort og har derfor fått løfte og stresseforbud hele svangerskapet og har fått svangerskapspenger. Stått på klexane hele veien.

Håper virkelig på gode nyheter for deg! Utrolig leit å høre om forrige svangerskap ❤️

Håper du oppdaterer oss. Krysset alt for deg!

Tusen takk for gode ord!!❤️
Huff,ja, det er kjempe skummelt og man blir bare så redd og frustrert!:( Det å heller ikke få et svar, gjør det bare enda vanskeligere...eller, vil jo tilslutt få et svar, men at man skal måtte vente..snakk om tolmodighetsprøve!!

Det var betryggende å lese din historie og takk for at du ville dele den med meg, det setter jeg stor pris på!:Heartpink Det ga meg et lite håp om at lille eskimoen kanskje har klart seg, å håper av hele mitt hjerte at hcg har steget som det skal og at vi vil se et bittelite hjerte slå på neste ul!

Spotter fortsatt litt, og har en del mensmurringer..så det uroer meg litt...men samtidig husker jeg at jeg hadde sist gang ógså, men husker ikke om det var like mye/ofte. Eller, spotting/småblødninger husker jeg var fra ca uke5-7, men klarer ikke huske nøyaktig hvordan det var med murringene...

Jeg har tatt det veldig med ro de to siste dagene, så nå gjelder det bare å vente til i morgen da det blir ny hcg-måling. Regner med å få svar på den på torsdag?!

Du må ha masse lykke til med siste innspurt,- og igjen, takk for du tok deg tid å svare!!:)
Jeg skal holde dere oppdatert:)

Tusen takk for gode ord!!❤️
Huff,ja, det er kjempe skummelt og man blir bare så redd og frustrert!:( Det å heller ikke få et svar, gjør det bare enda vanskeligere...eller, vil jo tilslutt få et svar, men at man skal måtte vente..snakk om tolmodighetsprøve!!

Det var betryggende å lese din historie og takk for at du ville dele den med meg, det setter jeg stor pris på!:Heartpink Det ga meg et lite håp om at lille eskimoen kanskje har klart seg, å håper av hele mitt hjerte at hcg har steget som det skal og at vi vil se et bittelite hjerte slå på neste ul!

Spotter fortsatt litt, og har en del mensmurringer..så det uroer meg litt...men samtidig husker jeg at jeg hadde sist gang ógså, men husker ikke om det var like mye/ofte. Eller, spotting/småblødninger husker jeg var fra ca uke5-7, men klarer ikke huske nøyaktig hvordan det var med murringene...

Jeg har tatt det veldig med ro de to siste dagene, så nå gjelder det bare å vente til i morgen da det blir ny hcg-måling. Regner med å få svar på den på torsdag?!

Du må ha masse lykke til med siste innspurt,- og igjen, takk for du tok deg tid å svare!!:)
Jeg skal holde dere oppdatert:)

Murringer kan være at livmor vokser og strekker seg også. Jeg fikk beskjed om at sterke smerter ikke var bra, men at murringer og "vanlige" menssmerter var helt normalt, også sammen med evt blødning og spotting.

Jeg ringte Ullevål (mitt behandlingssted) etter den første store blødningen, og de sa at det var veldig vanlig med blødning på fryseforsøk. Og at i godt over 50% av tilfellene går det bra! Og når vi står på klexane så ser det fort mye verre ut enn det er også. Jeg blør masse hvis jeg kutter meg litt i fingeren eller bare når jeg pusser tenna fortsatt :-)

Ventetiden er kjempevanskelig, men håper inderlig at du får et positivt svar ❤️

Hei igjen!

Da har jeg fått bekreftet at jeg dessverre har abortert..:(( Hcg målt til 2400 på mandag, å sunket til 639 igår. Skal måle ny hcg hos fastlege, frem til den har sunket til under 50.

Er helt tom inni meg, forferdelig fortvilet og knust. Nå trodde vi at denne gangen skulle alt gå fint!! At vi hadde hatt nok med å miste den lille skatten vår, i sv.uke 19 sist...:((

Hadde et lite håp frem til siste slutt...men nå er håpet revet bort, igjen.
Vet ikke helt hvordan jeg skal tenke nå...å må bare summe meg litt.
Dersom vi skal prøve igjen, må vi såfall i gang med ny runde og fersforsøk, ettersom dette var siste på frys. Bare tanken på det gjør meg sliten og kvalm, er så ufattelig lei av at dette skal være så vanskelig...:(

Takk for støttende ord underveis, det har jeg satt pris på❤️

Hei igjen!

Da har jeg fått bekreftet at jeg dessverre har abortert..:(( Hcg målt til 2400 på mandag, å sunket til 639 igår. Skal måle ny hcg hos fastlege, frem til den har sunket til under 50.

Er helt tom inni meg, forferdelig fortvilet og knust. Nå trodde vi at denne gangen skulle alt gå fint!! At vi hadde hatt nok med å miste den lille skatten vår, i sv.uke 19 sist...:((

Dersom vi skal prøve igjen, må vi såfall i gang med ny runde og fersforsøk, ettersom dette var siste på frys. Bare tanken på det gjør meg sliten og kvalm, er så ufattelig lei av at dette skal være så vanskelig...:(

Å nei! Jeg håpet sånn for deg! Det var veldig trist å høre ❤️

Hei igjen!

Hei, så utrolig trist å høre :( dette nå være tungt. Ta godt vare på deg selv. Klem ()

Back
Topp