Mister jeg ?

Cj12

Flørter med forumet
Novemberlykke 2015
Jeg har smerter nederst i ryggen nesten konstant og magesmertene kommer av å på sånn har det vært i 2 uker... Har heller ikke fått noen symptomer som kvalme eller ømme bryster, bare oppblåst mage om kveldene. Jeg er 6 uker på vei.. Er dette starten på en SA ? :/

Jeg vet dessverre ikke, men det gjør vel ingen av oss...? Alt du kan gjør for deg selv og spira er å tenke positivt! Prøv og slippe de negative tankene og tro på at du er gravid! Som jeg har lest flere steder de siste dagene: "Det meste er normalt når du er gravid!" Du har ikke blødd noe, og det må jo være et veldig positivt tegn! Tenk positivt!

Hvor i magen? Hvis det er lengst nede kan det bety at livmoren utvider seg. For slik har jeg det med gjevne mellomrom også. Og ryggsmerter kan også bare være et symptom på graviditeten.

jeg hadde også mye vondt i magen med min første gutt...men det gikk fint

Uffameg. Det er ekkelt når man begynner å tenke i de baner. Hvis du er bekymret kan du jo ringe legen din og få en sjekk?

Som de andre sier er jo det å ha litt vondt i mage og rygg ganske normalt, og det at du ikke blør er jo også et godt tegn

Sender en stoor klem din vei!

tusen takk for svarene !
Har ikke blødd noe nei, så burde jo være bra... Har vondt nederst og lenger opp i magen, vis jeg ler gjør det ekstra vondt... Får se om det ikke gå over, ellers får jeg ta meg en tur på legevakten i løpet av helgen ....

Back
Topp