Mister jeg?

Honningblomsten

Forumet er livet
Det er ikke noe blod eller blødninger i det hele tatt! Men jeg har sånne skikkelige knip i magen og ryggen. Det kjennes nesten ut som rier (Men selvfølgelig ikke like vondt som rier)..
Håper at det bare er magen min som er teit!

Jeg har ofte mageknip om dagen med en blanding av menssmerter. Mageknipen vet jeg kommer av luftsmerter eller at jeg nettopp har kastet opp og menssmertene sitter i rygg og mage. Men vil ikke sammenligne det med rier da.

Er det skikkelig vondt? Hvis det er sånn at du må puste deg igjennom smertene ville jeg ha ringt legen...

Masse lykke til :)

MiniBolle2012 skrev:
Jeg har ofte mageknip om dagen med en blanding av menssmerter. Mageknipen vet jeg kommer av luftsmerter eller at jeg nettopp har kastet opp og menssmertene sitter i rygg og mage. Men vil ikke sammenligne det med rier da.

Er det skikkelig vondt? Hvis det er sånn at du må puste deg igjennom smertene ville jeg ha ringt legen...

Sant! :) Jeg har også mye mageknip nå når jeg er gravid, så det er sikkert bare det :) Blir bare litt redd når det ikke går over :( Men det er litt bedre nå da..
Det er ikke såå vondt, så da er det sikkert ikke noe å bekymre seg over :)
Jeg har ikke mistet før, så jeg går å inbiller meg at det er min tur til å få oppleve det :(

FrustrertFrøken skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Sant! :) Jeg har også mye mageknip nå når jeg er gravid, så det er sikkert bare det :) Blir bare litt redd når det ikke går over :( Men det er litt bedre nå da..
Jeg har ikke mistet før, så jeg går å inbiller meg at det er min tur til å få oppleve det :(

Bra det blir bedre :) Er sikkert ingenting å uroe seg for :)

Huff, du må ikke tenke slik! Er ikke alle som mister da, så du må ikke tenke at det er din tur!

MiniBolle2012 skrev:

FrustrertFrøken skrev:

MiniBolle2012 skrev:

Bra det blir bedre :) Er sikkert ingenting å uroe seg for :)

Huff, du må ikke tenke slik! Er ikke alle som mister da, så du må ikke tenke at det er din tur!

Nå er det mye bedre :) Skal prøve å ikke tenke så negativt! :)

Selv om vi hører mye om alle de som mister, så er det faktisk flest som ikke mister ;-) Er bare de historiene om de som mister som setter seg på hjernen, er ikke så mange tråder om "hurra, jeg mister ikke", lissom ;-)

Jeg har mye luftsmerter og menssmerter når jeg er gravid jeg og. Men som minibolle sier, hvis du må puste deg gjennom smertene, så ringer du legen!

Syrine skrev:
Selv om vi hører mye om alle de som mister, så er det faktisk flest som ikke mister ;-) Er bare de historiene om de som mister som setter seg på hjernen, er ikke så mange tråder om "hurra, jeg mister ikke", lissom ;-)

Jeg har mye luftsmerter og menssmerter når jeg er gravid jeg og. Men som minibolle sier, hvis du må puste deg gjennom smertene, så ringer du legen!

Tusen takk for det svaret :) Var faktisk veldig godt og beroligende å lese! Jeg håper jeg ikke er en av de uheldige som mister altså. Jeg vil så gjerne ha denne babyen (like mye som alle andre vil ha babyene sine)

jeg har også vondt i magen idag... men tror det er luftsmerter..

det kan jo også være livmora som strekker seg! det gjorde utrolig vondt sist husker jeg!!
stakk skikkelig nesderst i magen..

håper på det beste og krysser fingra for deg!

Back
Topp