Mister jeg igjen?

Wimzah

Blir kjent med forumet
Hadde en sa i november. Startet med blødninger og fikk påvist hematom i livmor. Så også bankende hjerte. Hematomet sprakk desverre og tok med seg spiren i fallet. I uke 9. Nå har jeg testet positivt igjen og også denne gangen med blødninger. Symptomer sist: uren hud. Symptomer nå: vonde pupper, hodepine og trøtt. Skal på ultralyd 6 mai.. men lenge å vente blødde også i mitt første svangerskap, da d gikk bra. Erfaringer?

Jeg har desverre ingen erfaringer, men tenker du skal være veldig uheldig skulle du miste igjen. Sjansene er uansett på din side. Masse lykke til!

Jeg har gode og dårlige erfaringer med blødninger. Første barnet blødde jeg og spottet mellom uke 6-9 og alt gikk bra. Neste graviditet endte i sa. Den her vet jeg ikke, er 8+2, men alt ser bra ut trots blødninger med store koagler i uke 6.
Synes du skal kontakte jordmor eller lege om bekymringene dine, synes ikke du skal sitte med det her selv og være redd.
Veldig mange blør før uke 12 og det går bra. Klem til deg ❤

Jeg har gode og dårlige erfaringer med blødninger. Første barnet blødde jeg og spottet mellom uke 6-9 og alt gikk bra. Neste graviditet endte i sa. Den her vet jeg ikke, er 8+2, men alt ser bra ut trots blødninger med store koagler i uke 6.
Synes du skal kontakte jordmor eller lege om bekymringene dine, synes ikke du skal sitte med det her selv og være redd.
Veldig mange blør før uke 12 og det går bra. Klem til deg ❤

Takk for svar. Er ikke noe legen kan gjøre så tidlig. Bortsett fra hcg prøve. Men d er så mye venting å presset blir større.. værste e vet e å vente.. å være usikker. Var på 3 ultralyder sist før abort. På siste så vi et bankende hjerte, men også 2 store hematom.. dagen etterpå gikk alt i grus.. så man har ingen garanti uansett

Enig, ventingen er ille :( Jeg anbefaler egentlig ikke tidlig ul heller, jeg mistet samme dag som jeg hadde vært på ultralyd sist og denne gangen fikk jeg styrtblødninger men gudskjelov er allt bra med mini. Det er nok bare å vente som er løsningen og prøve å ikke tenke og Google. Vet det er vanskeligere sagt enn gjort. Eneste jeg kan tenke i farta er å sjekke med blodprøve at du har nok progesteron og evt få det utskrevet. Og holde deg unna sex og tunge løft.

Mistet dagen ettwr uktralyd sist.. men det var nok to hematom som sprakk. Lever i håpet til det motsatte er bevist. Men travelt.. tenker ikke på annet☺ og ingen å snakke med det om siden jeg denne gangen ikke har informert noen om d. Fortalte d på jobb sist pga mye legebesøk.

Back
Topp