Mister jeg for 9. gang?

Oppdatering:
Ja, da fikk jeg vært hos lege og med kun samtale og undersøkelse av magen. Hun kunne ikke si noe sikkert enda. Men fikk ikke ultralyd, så da må jeg nok vente til neste uke om jeg ikke plutselig skulle blø mere.
Da blir det å leve i usikkerhet frem til tul...
Tusen takk for varme tanker ❤️❤️❤️
Håper det går bra ❤️❤️❤️
 
Sender en stor klem.
 
Oppdatering:
Ja, da fikk jeg vært hos lege og med kun samtale og undersøkelse av magen. Hun kunne ikke si noe sikkert enda. Men fikk ikke ultralyd, så da må jeg nok vente til neste uke om jeg ikke plutselig skulle blø mere.
Da blir det å leve i usikkerhet frem til tul...
Tusen takk for varme tanker ❤️❤️❤️
Håper du snart får komme inn til TUL og at du då får sjå et lite, bankende hjerte ❤️
 
Leit du ikke fikk sett idag, men håper alt går bra
 
Tenkte kanskje at det også var like greit at jeg ikke så noe på ultralyd idag for hvis jeg hadde gjort det og ikke hadde sett hjertelyd, ville det muligens føre til mere usikkerhet. Så sånt sett var det kanskje like greit. Men ved neste ultralyd, håper jeg så inderlig å kunne se et hjerte som slår for aller første gang! ❤️
Det hadde vært så stort! ❤️
 
Sender mange klemmer! Prøv å holde deg opptatt med noe slik at du holder ut til over helga! <3

Mange gynekologer vil ikke gjøre tul før 7+0 fordi man ikke er sikret å se noe. Var nok kun fordi jeg fikk en veldig grundig gynekolog 6+4 at vi fikk sett hjerteslag. Han lette en evighet og gav seg ikke. Blodprøver med god stigning kan likevel gi et bilde av hvordan det går. Du vet det sikkert, men bare nevner det likevel. :)
 
Hadde enda ikke fått brev i posten av sykehuset (ringte forrige torsdag), så ringte i dag og får time 29.oktober kl 12.30. Egentlig syntes jeg det er ganske greit i og med at de kan se mere da, er 7+5 den dagen. Men hvis jeg får blødninger igjen, mente legen at jeg kunne ta direkte kontakt med sykehuset. Men det satser jeg ikke på, nå skal det gå den rette veien!!❤️
 
Sender deg en stor klem ♡ så krysser jeg det jeg har for at du ikke blør noe mer.
 
Hadde enda ikke fått brev i posten av sykehuset (ringte forrige torsdag), så ringte i dag og får time 29.oktober kl 12.30. Egentlig syntes jeg det er ganske greit i og med at de kan se mere da, er 7+5 den dagen. Men hvis jeg får blødninger igjen, mente legen at jeg kunne ta direkte kontakt med sykehuset. Men det satser jeg ikke på, nå skal det gå den rette veien!!❤️
Det skal gå bra ja! :):Heartred
 
Dere er så gode ❤️❤️❤️ Tusen takk for all god støtte, det er så godt å merke varmen fra dere❤️❤️❤️
 
Håper du endelig får se et bankende hjerte denne gangen! Det synes jeg du fortjener ♥
 
Blødningen jeg hadde var visst helt uskyldig for i dag så vi et bankende hjerte og en nydelig liten kropp på ultralyd!❤️❤️❤️ Alt så fint ut!
 
Last edited:
Back
Topp