Mister jeg for 9. gang?

pusemjau

Gift med forumet
Himmelbarn
Junilykke 2020 ♡
Marshmallows 2022
Skuddårsspirene 2024
Sitter nå hjemme og venter på å få komme inn til legevakt, har time kl 20.15 pga blødninger. Har heldigvis ikke smerter.
Håper så at vi ser et bankende hjerte og at alt er bra ❤️ Er i uke 6+0 nå.
Må det gå den rette veien nå, kjære Gud! :smiley-angelic001
 
Sitter nå hjemme og venter på å få komme inn til legevakt, har time kl 20.15 pga blødninger. Har heldigvis ikke smerter.
Håper så at vi ser et bankende hjerte og at alt er bra ❤️ Er i uke 6+0 nå.
Må det gå den rette veien nå, kjære Gud! :smiley-angelic001

Krysser alt jeg har for deg! ❤️ Lykke til!
 
Huff, så skummelt. Krysser fingrene for at alt er bra ♥
 
Krysser fingrene for deg!! ❤️
Jeg hadde blødninger da jeg var 6+0 og fikk se et bankende lite hjerte ❤️ Så det kan gå veldig bra:)
 
Masse lykke til :Heartred Kysser alt av fingre og tær for deg!
 
Tusen takk for alle lykkeønskninger, kjære dere❤️ Nå sitter vi spent og venter på timen:nailbiting:
 
Håper alt går bra
 
Masse lykke til, krysser fingra for dere:Heartpink
 
Håper det gikk fint :Heartred Jeg var på ultralyd i dag pga blødning 3 ganger dette svangerskapet. Så en liten krabat med bankende hjerte i dag. Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Håper alt gikk fint på ul! Har mistet ni ganger selv, så vet litt for godt hvordan det føles når man lurer på om det går galt igjen.

Ville bare si at det kan gå fint selv om man ikke ser hjerteslag 6+0. 6+0 (ivf så vet sikkert at det var 6+0) så vi nemlig bare en fostersekk og gynekologen ble veldig negativ, men alt gikk fint. 6+4 så vi hjerteslag og babyen er snart ett år.

Krysser fingrene for deg!
 
Oppdatering:
Ja, da fikk jeg vært hos lege og med kun samtale og undersøkelse av magen. Hun kunne ikke si noe sikkert enda. Men fikk ikke ultralyd, så da må jeg nok vente til neste uke om jeg ikke plutselig skulle blø mere.
Da blir det å leve i usikkerhet frem til tul...
Tusen takk for varme tanker ❤️❤️❤️
 
Oppdatering:
Ja, da fikk jeg vært hos lege og med kun samtale og undersøkelse av magen. Hun kunne ikke si noe sikkert enda. Men fikk ikke ultralyd, så da må jeg nok vente til neste uke om jeg ikke plutselig skulle blø mere.
Da blir det å leve i usikkerhet frem til tul...
Tusen takk for varme tanker ❤️❤️❤️

Håper det går bra! ❤️
 
Back
Topp