mister håret

*Tøtta81*

Forumet er livet
Jeg røyter no helt grusomt får tiden, minnes at jeg gjorde det i forrige svskap også, men begynte ikke sååå tidlig som nå lissom. Sambo blir så fortvilet når det gjelder sluken i dusjen osv, de ramler nedi å tetter under den rista[&:]
Noen som vet av noen midler som hjelper? evnt vitaminer kanskje..

Du kan prøve energi shampo. De fleste merker har det (de fra frisøren da) Selv bruker jeg Wella SP sin, om den hjelper vet jeg ikke siden jeg har en sykdom som gjør at det faller av, men ser ut som jeg får mer hår utenom da. 

MISTER MASSE HÅR [:@] HAR ALDRI MISTET ELLER RØYTET FØR!
MEN ETTER AT JEG BLE GRAVID MISTER JEG MASSE [:@]
JEG HAR EGENTLIG TYKT, GLANSFULT HÅR! MEN NÅ ER DET BARE STYGT!
MISTER MASSE OG HÅRET ER IKKE FINT LENGRE [:(]

Har tenkt på B vitamin, men jeg pleier og bli sååå sulten når jeg går på det.
(Pørvd før) så da spiser jeg hele tiden [:'(] Kanskje jeg skulle gå til frisøren og få tak i en bra shampoo[:)]

takk får svar, får kanskje snakke med legen da..

ORIGINAL: Double Action

B-12 er tingen
(vitaminer som legen må skrive på resept)

Jeg hadde veldig nedsatt B12 sist jeg gikk gravid... var veldig slapp, trøtt, hadde konstant hodepine, svimmelhet og håravfall..
Jeg fikk B12 sprøyter en gang i uken... det hjalp litt på noen av symptomene.. men ikke håravfall !

Her oxo mister jeg håret.
Men det skjedde sist gang oxo så ingen overraskelse...
Men jeg ble jo gravid relativt fort etter forrige svangerskap og håret ble veldig fint igjen...
Så dette er en liten trøst til dere snart hårløse!!! [:D][:D][:D]

Det blir bra... men mange mister oxo når de ammer...

som frisør, må jeg desverre bare si deg at det nok bare er hormonelt...ikke mye å gjøre no med... Men(!) hårafallsprodukter fra salong gjør ingen skade.. Liker selv wella system profesional best-ikke bare bruk shampo-kuren er kraftigere og setter igang litt mer-inneholder bla.a en del koffein som setter igang blodomløpet. Ellers har både Redken og K'erastase shampo og kur... Kan forsåvidt begynne med dette alle mann. Forberede oss til håravfall etter fødsel[:'(]

uff da, mister du hår stakkar[:(] Jeg begynte å miste hår da jeg ammet....mye hår, føltes det ut som, men det ga seg etter en stund heldigvis......

ORIGINAL: bebe

ORIGINAL: Double Action

B-12 er tingen
(vitaminer som legen må skrive på resept)

Jeg hadde veldig nedsatt B12 sist jeg gikk gravid... var veldig slapp, trøtt, hadde konstant hodepine, svimmelhet og håravfall..
Jeg fikk B12 sprøyter en gang i uken... det hjalp litt på noen av symptomene.. men ikke håravfall !
aaha,, jeg har hodepine hver dag, er trøtt heeele tiden, kanskje jeg skulle ha tatt en sånn B12 prøve da,, må huske å nevne dette til legen neste gang..

Back
Topp